9 Tem 2007

Gökkuşağı

Kardeşim bu ülkeye geldim geleli hep yağmur hep yağmur. Oysa ben ne hayaller içindeydim. Bu sene hiç kar olmadı bu memkekette ve Belçikada bakar mısınız hep yağmur.. Sandaletlerim ve canım yazlık ayakkabılarım kutularında kaldı bu sene kudurdum. Servet harcadım ben onlara ya onlar giyilmek ister :)
Geçen iş dönüşü gene yağmur vardı. Birden güneş açtı tam aklımdan şimdi gökkuşağı çıkar dedim ki gerçekten çok güzel bir gökkuşağı bize göz kırptı. Edward dayanamadı kenera çekti arabayı üşenmedi resmini çekti.Bana da kolaya kaçmak düştü bende sayfamda yayımladım.

5 yorum:

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

çok güzel, canımcım memlekette giyersin artık ağustosta o ayakkabıları.

Nane Şekeri dedi ki...

Bavulum agir olacak gibime geliyor :)

zuzu dedi ki...

agustos'ta istanbul'a yine bir kacis mi var sekerim?? cok sicak bu sene istanbul ve daha da sicak olacak tahminlere gore..ben diyorum ki buralara yaz biraz gec geliyor ama agustos ve full eylul cok guzel gececek; en azindan bana oyle geliyor ;))

Nane Şekeri dedi ki...

Yok zuzucum Bodrum kismetse :)
Yani umudumu kaybetmiyim :)

murty dedi ki...

Ya kardeşim, bulmuşunuz yağmuru bunuyorsunuz. :)

Bizim barajlar Kasım'a kadar idare edebilecekmiş. Tabii, hiç yağmur yağmazsa. Ki yağmaya da bilir. :(