29 Mar 2012

Negatif enerjimle doverim seni!!!

Gönderen Nane Şekeri zaman: Perşembe, Mart 29, 2012 1 yorum Bu yayına verilen bağlantılar
Bu aralar safi sikayet ediyor, soyleniyor en basta esim ardindan is arkadaslarimi bezdiriyorum. Hic sevmedigim insan tipi. Bugun bir is arkadasim yemekten sonra "kizim negatif enerji sactin ya!!"diye serzeniste bulundu. O an cok bozuldum ama asansorde iken son birkac haftanin muhasebesini yapinca hakli oldugunu anladim.Hemen modu kapattim, negatif dusunceleri, karamsarligi,sevimsiz suratimi hepsini kaldirdim cope attim.Kimse ama hic kimse boyle biri ile takilmak zorunda degil. Bu ne yahu uc gunluk omrumuz var zaten.
Hadi hep beraber "Don't worry , be happy".

Best'te dort mevsim

Gönderen Nane Şekeri zaman: Perşembe, Mart 29, 2012 0 yorum Bu yayına verilen bağlantılar
Evi aldik neredeyse 4 mevsim gecti hala tasinamadik. Ama ben hala umutluyum. Yazin geceriz diye teyzem sonbahar diyor. Bakalim Kismet :)


Best'te Yaz

 




Sonbahar

Maalesef yapraklarin yerde oldugu fotorafi bulamadim :(


Kis


Ilkbahar

28 Mar 2012

Esinizin laptobunu nasil kirarsiniz?

Gönderen Nane Şekeri zaman: Çarşamba, Mart 28, 2012 0 yorum Bu yayına verilen bağlantılar
İki hafta kadar once bir sabah esimin laptobunun tozunu alip kapattim. Nerden estiyse sabah sabah sana ne? Rahatsizim ya! Her sabah o tozu goruyorum tren saatlerini kontrol ederken. Batti. Esimin hatasi ekran ile klavye arasindaki baglantinin bozuk oldugunu bu yuzden kapatmadigini soylememis olmasi. Kirilan parcayi internetten ismarladi oturdu tamir etti. Kaldi ki kendisine yenisini almayi teklif ettim. Maharetlim benim.

27 Mar 2012

Gecmis olsun

Gönderen Nane Şekeri zaman: Salı, Mart 27, 2012 0 yorum Bu yayına verilen bağlantılar
Soyle bir cep telefonumun albune goz atarken aslinda ne cok bloga yazmam gereken sey oldugunu fark ettim.Gecmis olsun dedim kendi kendime sonra olsun yaz yine diye karar aldim unutmamak adina.

Texel adasina gittik bir haftasonu. Esimin ailesinin yanina. Guzel bir haftasinu gecirdik dinlendik.


 




Eindhoven'a has bir etkinlik olan Glow etkinliginden bahsetmek istiyorum. Her yil bir tema esliginde bir isik festivali yapiliyor "isiklarin sehri" Eindhoven'da. Bu senede yapildi gecen sefer havanin inanilmaz yagisli olmasi yuzunden biz gitmemistik. Ama bu yil muhtesem bir hava vardi Ekim ayi son derece temiz, sakin acik bir gokyuzu ayisigi esliginde 1 saat 45 dakika gibi bir surede haritada verilen rotayi tamamladik. Bazi kisimlar inanilmaz caba ile yapilmisken kimi gosteriler cok yavandi. Kalabalik bir gurup esliginde yaptik yuruyusumuzu. Bedava ya kacirmamisti Hollandalilar.Isiklarin hepsinin resmini cekemedim.Encok eski kilisenin uzerine yapilan isik prejeksiyonunu(valla yanlis yazmis olabilir) bayildim.


Bir hafta sonra annemi misafir ettik. Babamin saglik durumunu ogrenince keyfimiz kalmadigindan onun icin yaptigim tum plan suya dustu. Epimiz kolumuz kalkmadi. Bir gun esim bizi Duseldorf'a goturdu. Eti topu o.

 Ardindan babamin ameliyati icin istanbul'a gittim. Bu sefer sari kizimda kaldim. Allaha cok sukur babam sag salim cikti ameliyattan.

Yilbasina istanbul'da girdik.Kardesime baby shower partisi patlattim.O resimleri ayri bir yayimlayacagim.

Dogum gunumde opucukler esliginde uyandirildim ardindan cicek ve karti aldim. Hafta sonu Best'te cok sirin bir restorantta yemek yedik.

Sevgililer gunu mesela,canim bana bir buket cicek ve kart esliginde muhtesem lezzetli bir yemek hazirlamisti. Sofranin fotorafini cekmedigime uzuldum acikcasi.

23 Mar 2012

Yep yeni bir urun

Gönderen Nane Şekeri zaman: Cuma, Mart 23, 2012 0 yorum Bu yayına verilen bağlantılar
Bu sabah Eindhoven istasyonundan ise giderken daitilan bu kutulardan birini bende aldim. Iyi ki almisim. Bedava yag diye aldigim kutu aslinda promosyon kutusu imis. Icinden deneme boyu kahvalti yagi+mini bagel+pecete+plastik yag bicagi cikti.Hos bir tanitim olmus diye dusunuyorum.


21 Mar 2012

Ertele ertele, nereye kadar...

Gönderen Nane Şekeri zaman: Çarşamba, Mart 21, 2012 1 yorum Bu yayına verilen bağlantılar


Uzun zamandir kafamda aslinda herhalde son 10 yildir bu moddayim ama cozum getirmiyorum kaliyor.
Erteleme... evet hayatimda bircok seyi erteledigimi yillar once fark ettim ancak fark etmek yeterli olmuyor maalesef birde caserine bakmak lazim.
Bende artik erteleme olmasin dedim. Bir yerden basliyim nereye kadar hayati erteliyorum.
Oncelikle yillardir erteledigim su kilo verme isine el atiyorum. Ciddiyim bu sefer biyik alti gulmeler, imali laflar istemiyorum (Sari kuzu sen kendini biliyorsun :) )
Kendime ilkokul defteri gibi iddiasiz bir defter aldim tek ortali oyle super kagida basili aksiyon bir defter degil. Cizgili kalin kalin. Ne yiyip ne ictigimi saatleri ile,gunleri ile porsiyonlari ile yazacagim.Ayrica yaptigim hareketleri felanda not almayi planliyorum.
Spor kiyafetlerimi,spor ayakkabimi ayarladim.Yuruyus yaparken dinlemek icin ipodu mu bulup sarj etmek istiyorum.Wii'min pillerini yeniledim. Egzesiz cdlerimi cikarttim ortaya. Bu aksam cati katini supurecegim orayi gecici olarak spor salonum olarak kullanacagim.
Su sisemi cikarttim. Daha bol su icecegim.
Bir de motivasyon cd'im vardi Nil Gun onu da buldum komidinimin uzerinde beni bekliyor.

Bakimlarimi cok ihmal ettim gene. Maskelerim,sac boyami cikarttim. Bu aksam sacimi boyamayi planliyorum.
Su kopuk boyalarla isim bayagi bir kolaylandi.

Manikur ve pedikurumu maalesef su an kendim halletmek durumundayim.Bayagi zor benim icim. Istanbul'da iken kendime bir ton flor mar oje satin almistim.Kirmizinin nar cicegi tonunda bir oje aldim bayila bayila suruyorum.Kurutma spreyine bayildim.Ikinci alarak yedekledim.

Hollandaca'ya egildim. Uzun zamadir fazla birsey yapmamistim. Simdi hergun en az 25 kelime ezberleyim 30 dk Hollandaca tv seyrediyorum. Kendimi kotu hissediyorum 5.5 yil oldu artik konusuyor olmaliydim. Cok utaniyorum.

Evimiz halen yapim asamasinda ufak tefek esyalar aliyorum guzel fiyata bulunca. Indirimleri filan takip ediyorum.

Kitap okumayi da cok boslamistim. Yeniden baslamayi planliyorum.Amazon dan kendime yemek kitaplari ismarladim evet yine :)
Sanirim 100 kadar yemek kitabim var. Herbirine bayiliyorum.Biraz onlardan yemekler pisirmeyi planliyorum. Yemek bloguma yazarim denemelerimi.

Kart yapma isini resim albumleri vs hep birakmistim yeniden asiliyorum. Ilk projem bir iki gune kalmaz detaylari ve resimleri ile paylasacagim sari kuzumun karni burnunda partisi icin tesekkur kartlari.
Birde sarikizimin danasinin dogum gunu icin davetiye hazirlamayi planliyorum.
Irlanda gezimiz icinde guzel bir fotograf albumu planladim kafamda.

Esim gecen yil dogum gunum icin Nikon fotoraf makinasi almisti. Simdi onu kullanmayi ogremmeyi planliyorum.Blogumda daha fazla fotograf paylasmayi planliyorum.

Ertelemeyi birakacagim bir kalemim daha var. Mektup yazmak oyle ustunkoru e.mail sms degil kagit kalem ile mektup yazmak.

Sonra Kiyokimin hediyesini gonderecegim canimin dogum gunu geceli ay oldu ben hala postane yapip gonderemedim kizin hediyesini.

Artik ERTELEMIYORUM.......

8 Mar 2012

Evvel zaman icinde.....

Gönderen Nane Şekeri zaman: Perşembe, Mart 08, 2012 0 yorum Bu yayına verilen bağlantılar
Bu aralar diziler ile kafami bozmus durumdayim.Lost'un yapimcilarinin yeni dizisi Alcatraz, konusu degisik geldi ama Lost'ta yasadigim hayal kirikligindan dolayi cok baglanmamaya calisiyorum.Yine bilim kurgu bu sefer polisiye gerilim ile harmanlanmis.

Yeni basladigim bir diger dizi de Once Upon a Time. Bu diziye bayiliyorum.Cok yumusak bildigimiz cocuk masallarindan kurgulanmis guzel bir dizi.


The river da yeni basladi izlemeye devam edip etmemekte kararsizim bakalim

Bir diger bilim kurgu dizisi ise Terra Nova. Karakterleri sevdim sanirim seyredecegim.


Ama yeni basliyan dizilerdeki en buyuk risk dizideki konuyu sonlandirmadan diziye final yapmalari. Son derece itici bir durum. En onemlisi izleyeciye saygisizlik. "V" , '' Vanished'' , '' Flashforward'',"invation' bunlara ornek verebilirim cok gicik oluyorum oyle sap gibi konuyu toparlamadan bitirmelerine diziyi.

Bu aralar cidden acayip dizi seyrediyorum bakalim.
 

Nane Şekeri Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Gossip Celebrity