24 Şub 2008

Biraz ondan biraz bundan



Son birkaç haftadır yemek olayını abarttım haliyle 2 kilo almışım. pişmanım...
Geçen hafta işi abartıp ev yapımı ekmek hazırladım ... Siteleri dolaştım tariflere baktım ve birini yaptım ve evet sonuç başarılı idi.



Geçen hafta inanılmaz soğuktu kar yoktu ama lahana gibi katkat giyinip çıkıyorduk dışarıya.
Sanırım bundan bir açlık vardı bende :) Tamam hafifletici sebeb sayılmaz çok haklısınız.

Bu hafta sonu daha dikkatli idim. Daha sağlıklı menüler hazırladım.
Izgara et püre sebze gibi :=) Affedildim di mi Boncuk.

Bu hafta sonu neredeyse 10 yıl sonra araba sürdüm. Ne kadar özlemişim eşim önce beni boş bir alana götürdü 1/2 saat kadar turlayıp park filan çalıştıktan sonra eve ben getirdim ve park ettim. Eşimin yüzündeki gurur ifadesinden mutlu oldum. Çocukça biliyorum ama başarmış olmak beni mutlu ediyor....

Not aceleden ekmek tarifini aldığım linki vermemişim çok özür diliyorum blogğun ismi benim blog

9 yorum:

Esra dedi ki...

Ben de evde ekmek makinasinda yapiyorum ekmegi ama hep hazir unla yapiyorum. Yani herseyi icinde olan hazir satilanlarla. Ne zaman malzemeleri kendim karistirsam husranla sonuclaniyor. Tarifi yazarsan coooook sevinirim!!!

Chris'in Annesi dedi ki...

CANIM EKMEK COK GUZEL GORUNUYO,COK ISTAH ACICI,BENIM KOMSUMDA YAPIYORDU ORDAN BILIYORUM COK LEZZETLI OLUYO KEK GIBI TEK BASINA BILE YENIR,
AMAAAAA DIET BOZMA OLAYI III HAYIRRR AFFEDEMIYORUMMM.NE ZAMAN KILO VERILECEK ,BEBEK DOGURULACAK ACABAAA?
BILMEM ARTIK ...KINIYORUMM...HEMEN DIET YINE BASLASIN CABUKK...BIR DAHA OLMASINNN...:p

Nane Şekeri dedi ki...

Esracım aslında hata ettim tarifi sayfada yayımlamak ve link vermek lazım. Benim Monulex marka ekmek makinam ve bu bayanın verdiği tarif benimkinde çok iyi sonuç verdi. Adresi http://www.benimblog.com/ekmekyap/
sayfanın içine de ekliyeceğim :=) Sevgiler

Boncuğum saol aynen öyle idi :)

Kiyoki dedi ki...

Canım süper görünüyor ekmek,annem de yapıyor makinasında ,doygun ekmek için de unlar satılıyormuş ,belki de onlarla denemek lazım,olmş bir kaçamak ,ne yapıyoruz başa sarıp tekrar başlıyoruz,çok öpüyorum

Esra dedi ki...

Link icin cok tesekkurler. Bakicam simdi. Biz hazir unlarla yapiyoruz hep.Normal tariflerle yapinca da kabarmiyor. Esim bir daha deneyelim dedi bu hafta, bakalim.Belki bu sefer tutar. :-)

TuBiKKo dedi ki...

merabaaa :) ben seni uzaktan uzaktan da olsa takip ediyorum ama yprum yazmıyorum pek :) sana davetiye göndermeyi unutmuşum yahu özür dilerim..Gerçi artık gerek kalmadı o ayrı mevzu;kaldırdım şifreli yayını açık açık yazıyorum :) gorusmek uzere;opuldun :)

Nane Şekeri dedi ki...

Öncelikle hepinizden özür dilerim hemen yanıt yazamadım maalesef yatak döşek yattım.Çok sarstı son grip beni.

Tatlı cadım bir tane Kiyokim bekliyorum Nisan da inşallah beraber yaparız ekmekleri

Esracım umarım ekmeğin başarılı olmuştur

Tubacım teşekkürler senin için hayırlı olsun.

Adsız dedi ki...

CANIM BENİM İYİLEŞTİN Mİ? DİKKAT ET KENDİNE. BU ARADA EKMEK GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYO SENDE ÖYLE :)
KOCAMAN ÖPTÜM
PINAR

Adsız dedi ki...

Ekmek harika görünüyor . Umarım çok yememişizdir.Ben teyze olmak istiyorum tamam mı ??
TUBİ