15 Mar 2009

Hollanda gezimiz


Geçtiğimiz hafta sonu sabah erkenden kalkıp yollara düştük hedefimiz Gelderland yakınlarındaki Lochem da bir otel.Fletcher grup'a ait.Geçen yıl eşim bu otel zinciri için hediye çekleri satın altı 10 eur civarında 2 gece konaklama ektra dan 5 eur ödüyorsunuz eğer kahvaltı isterseniz kişi başı 14 eur ektradan. Açık büfe kahvaltı veriliyor. Otel pek köhneydi ancak çevresi gerçekte görülmeye değerdi.
Güne ilk önce açık hava müzesi ile başladık.Hollanda'nın tüm tarihi oradaydı. Eski zamanlardaki evler yakın tarih vs vs.. Ancak kış sezonu olduğundan sadece dışarıdan gezilebiliyor.1 Nisan da hepsi gezintiye açılacakmış.Kız kardeşimin ziyaretine kaldı içlerini gezebilmek tabi bizim paşanın izin verdiği kadarı ile.
Ardından Huis Berg adında bir şatoyu gezdik.Maalesef o kadar beğendim diyemiyeceğim. Etkilenmedim bile oysa Utrecht te gerçekten daha hoş ve ihtişamlılarını gördüm.
Akşami Pannen Koken Restaurant*bildiğimiz pancake rest. * ta bitirdik.Buralarda Panen koken her yerde pek fazla bir yemek kültürleri yok çok fazla mutfak var Vietnam.Japon,Çin,Endonezya,Surinam,Türk,Meksika,İspanya,yunan sayabileceğiniz kadar.
Ama kesinlikle bir kere pancake yiyin derim.

4 yorum:

pinarbk dedi ki...

Ne güzel olmuş bu sayfa. Güle güle yaz:)))

Kiyoki dedi ki...

Benim canım pancake istedi şimdi:)tarif lazım bana ,sevgiler

Nane Şekeri dedi ki...

Pinarcim Tesekkur ederim. Benimde hosuma gitti bahar geliyor yenilenme zamani dedim :)
Kikocum tarif yemek blogumda :)
Optum

Chris'in Annesi dedi ki...

EVET BU SAYFA İÇİMİ AÇTI BAYILDIM HARIKA OLMUŞ:)