18 Nis 2009

Rüya Bitti


Evet rüya bitti. Kız kardeşimi beş buçuk saat önce uçağına bindirdim. Oglusuyla İstanbul'a döndüler.Şimdi telefonu kapadım ve içimden 'rüya bitti haydi artık günlük hayata dön nane şekeri ' diye geçirdim. Bulaşıkları yıkadım ve bilgisayarımı açtım.
Benim için doping niyetineydi bu ziyaret.Haziran'da İstanbul ziyaretimi bir haftadan iki haftaya çıkardım. Erkek kardeşim nişanlanıyor heyecanımız büyük. Ayrıca doktor kontrollerim var birde onu güzel memleketimde gezdirmem gerektiğine karar verdiğimden eşiminde gelmesini istedim . Bu sefer Safranbolu yapmayı planlıyorum 2 güncük.Tomtom elimizde termoslar belimizde :)
Kızkardeşimle ben büyüdükçe daha da içiçe olduk kimi zaman o benim ablamdı :) kimi zaman en yakın sırdaşım kimi zaman suç ortağım. Onunla o kadar çok paylaşmışım ki düşünüyorumda sanırım gerçekten şanslı insanlardanım sevdiklerimle paylaşımlarımı düşündükçe.
Kardeşimle maceramızı en kısa zamanda resimler eşliğinde sunacağım.
Herkese iyi haftasonları

6 yorum:

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Bu Boranın çektiği resimlerden miydi?

İnan bende çok güzel bir tatil geçirdim. Ama annemlerdeyken hep keşke sende olsaydın diye düşündüm. Annem bana kızımı getirdin diye anlattıklarımla sevindi. Ben anlattım onlar dinledi belkide o yüzden boğazım ağrımaya başladı :)

Şimdi Haziranı dört gözle bekliyorum. Hele bir gel ne planlar yapacağız.

Nane Şekeri dedi ki...

Canim dun inan sacma sapan islerle oyaladim kendimi bir bosluk oldu hemen.
Bogazin iyilesir umarim.
Bende bekliyorum Haziran'i :)

Chris'in Annesi dedi ki...

ayyy fotoları beklıyorum heyecanla,merak edıyorum hani ne zaman yuklenecek bunlarrr

zarpandit dedi ki...

canım sormak istediğin neyse buyur sor bekliyorum :):) cok geyik bir makine aslında :)

Adsız dedi ki...

cnm emınım guzel gunler geçirmişsindir.
resımlerını bekliyoruz.
Tubı

Nane Şekeri dedi ki...

Tubacım blogger delirtti beni iki kez yazımı sildi namussuz resim ekleyemedim kotan doldu dedi şimdi düzelmiş gibi bakalım.