12 May 2009

Üretime başladım


Sarı kuzum ve erkek kardeşim bana bu doğum günü hayatımda aldığım en ilginç en heyecan verici hediyeyi aldılar. Hayal bile edemezdim çok isterdim merak ederdim şimdilerde ona sardırdım. Scrapping. Bu anneler günü için kartlarımı Cuttlebug denilen alet ile herşeyi düşünerek planlıyarak yaptım. Artık en ufak bir kağıt parçası,parlak olduğu için ambalaj kağıdı,bulduğum değişik düğmeler dergilerden parlak sayfalar arajmanlarımda yerine alıyor. Çiçekler kurutuyorum sabunları rendeleyip küçük keselere koyuyorum.Hayatıma bir değişiklik geldi. Sarı kuzum çok bastırıyor son yaptığım kartı yayımlıyorum. Anneme gidecek kartı şimdi yayımlamıyacağım esprisi olsun :)
Ustalaştıkça daha değişik dizaynlar yapmak istiyorum.
En önemlisi artık kendime bir hobi alanı istiyorum.
İkea da gördük organize kutuları,raflar,çekmece içine konan ayıraçlı organizatörler,duvara asılan panolar üzerlerine yapışan minik sepetler vs vs...
Şimdilerde hayalim bu :)

5 yorum:

Nazkız dedi ki...

Ne güzel bi hobi bulmuşsun, üstelik uzakta olduğun için kart konusnda bol bol pratik yapabilirsin:-)) e ne de olsa insan hayal ettiği sürece yaşarmış...

Nane Şekeri dedi ki...

Nazlicim tesekkur ederim. Cok haklisin insan hayal ettigi surece yasiyor hayal yoksa sanirim bir ot misali saliniyorsun :)
Sevgiler

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Süper olmuş kızım
Gerçekten çok beğendim
Ama anneminkinden bahsederken hani bana hani bana dicemmm

zarpandit dedi ki...

harikasın! o şirin oda inşallah en kısa zamanda senin olsun ya :) tam seri üretime gecersin artık :)

Adsız dedi ki...

aloooo
hollandada internet mi kesik anam
ses kesildi