31 Tem 2009

Nedir bu rehavet ?

Türkçe - Türkçe sözlük rehavet anlamı

rehavet; vücutta görülen gevşeklik, ağırlık, tembellik.
Son 2.5 yildir ben mütemadiyen bu haldeyim. Zaman zaman gene kurtlu,hiper aktif donemlerim oluyor ama eskisi kadar degil. Bir miskinim bir tembelim hayattan bezmisim tahammulsuzum maymun istahliyim kiskancim dedikoducuyum surekli soyleniyorum sevimsizim bakimsizim saygisizim yani hoslanmadigim ne kadar huy varsa bende. Ne ararsan var bende oyle diyeyim.
Hicbirsey icin gec degildir. Belki bu aksam yatmadan bir niyete girerim sabah kalkmisim eski Nane Sekeri aynaya bakan. Kim bilir.

Esim herseyi liste ile halleder. En ufak bir etkilik icin bile liste yapar. Liste yapiyim belki ise yarar.

1- Evi organize et, temizlik yap, camasir yika utuyu ese cak.
2- Copu cikarmak lazim ese not
3- Alisveris listesini hazirla
4- Aylik odeme listesini hazirla reminder hazirla UNUTMA
5- Kitap kolilerini ac (bir bak belki okumadigin kitap kalmistir.) Havalansin garipler 3 yildir o kolideler.
6- Ayakkabini bul (kafanda surekli nerde diye dusunme ara)
7- Blogda gordugun cheese cake I dene
8- Yuruyuse basla( Karpuz karpuz nereye kadar)
9- Yine mektup yaz (kendime not : e.mail mektubun yerini tutmaz al eline kagidi kalemi yaz gene sari kiza kiyokine boncuguna mujune…)
10- Borry danasina hazirladigin karti postaya ver cocuk 5 yasinda olucak insaf J
11- Anneanneye hediye dusun kadin 80 yasinda olucak (Iyiki internet kullanmiyor kafami kirardi rakam verdim diye)
12- Begendigin ev esyalari, kitaplar kes kopar yapistir yap ki unutma
13- Sezen Aksu’nun son albumunu dinle
14- Tatile cikican biraz bakimli ol diyet felan yap cabala biraz ne bilim.
15- Offf be ne cok sey varmis okurken yoruldum uzatma liste isini bitir.

Nerden girdim nerden ciktim belli degil sacmaladim ben blogum. Kapatiyorum bu konuyu.


Herkese Iyi Hafta Sonlari


4 yorum:

sarikiz dedi ki...

Canım yapmışın listeyi. Sıkıysa uygula. Bende yürüyüşlere başlıyorum bu hafta, hadi hayırlısı.


Bu arada ne alacağımıza bu hafta karar vereceğim. Biraz alışveriş yapayım neşem yerine gelsin.

Delfina ; dedi ki...

Nane Şekerim...

Sen bu yazıyı yazdığın gün,liste konusunu düşünmek üzere yorum yapmadan çıktım.Kendime bakıyorum mesela; işyerinde;"akşam eve gidince şunu şunu yap" diyorum kendime,eve gidince hooop unutuyorum hepsini.Eşinin liste alışkanlığı çok güzel naneşekerim,bugünden itibaren ben de sana uyup listeyle dolaşacağım.Bunun için şirin küçük defterlerim işe boş kalmaktan çıkıp işe yarayacak ya pek seviniyorum.

Sana da sımmmsıcak sevgilerimi yolluyorum...

Diyet miyet demişsin de,nasıl gidiyor?46 bedenden 42 bedene düştüm desem inanır mısın? Kimse bilmiyor daha ilk sana çıtlattım :)

zeya dedi ki...

o listedekileri farkına bile varmadan tık tık yaparsın inşallah :):)

ütüyü eşine yık kısmına koptum ama kafama not da aldım çok iyi fikir :)

Nane Şekeri dedi ki...

Sarikizim listenin buyuk kismi halloldu gibi yuruyuse basladin mi :)
Delfinacim ben bir ara kilo verdim ama simdilerde inan bilmiyorum herkes zayifladin diyor ama :)
Zeya becerdim canim yiktim valla utu artik kendilerine zimmetli-dogru yazdim mi- :)