14 Mar 2010

İstanbul 2010

İstanbul'daydık 2 hafta Ocak ayında evet gülümsediğinizi taa buradan görebiliyorum.Üşengeç bir kişiliğim var şimdiye kadar beni çözmeli idiniz.
Bu sefer öyle uzun uzun gezmemiz yoktu genelde çekirdek aile takılması yaptım.

Amerikadan annemin teyzesi gelmişti.Bana çok iyi geldi çooookkk uzun zamandır görmemiştim Esin teyzemi. Kısmetmiş. Yemekler yedik ağız tadıyla. Balığa doydum.

Biri Bostancı da diğeri Tuzla da olmak üzere iki kere ziyafet çekildi bizlere :)

Bu sefer Subaşı aile toplantısı Yalova Termaldeydi. O kadar özlemişim ki herkesi. Güzel geldi.
Sıcacık teral havuz. Soğukta havuzda yüzmek .... Muhteşemdi.

Birde arkadaşlarıma şöyle bir merhaba diyebildim. Boncuğumu çok göremedim ama Allahtan kiyokim bu sefer daha sık geldi. Müjümle buluştum.Sinema keyfi yaptım.Hem Avatar,hem de Yahşi Batı'ya gittim.

Bu sefer kız kardeşim Rahmi Koç müzesine götürdü bizleri. Yeni arabasına doluştuk Edward şöför koltuğuna oturdu. Güzel bir gün geçirdik.
Değişik objeleri bir çatı altında toplamışlar arabalar eşimi kendinden geçirdi.Çok sever eski arabaları.
Bir güzel etkinliğimde alışveriş oldu.Özlüyorum ağız tadıyla
Resimleri en kıza zamanda yüklemeyi planlıyorum.
İyi hafta sonları

Hiç yorum yok: