11 Ağu 2007

Efteling Macerası

Aslında bu yazıyı ta Temmuzun üçüncü haftası yazmam gerekiyordu ama araya İstanbul girdi sonunda resimlerle Efteling.

Aslında yazıcak pek birşey yok. Efteling bir çeşit masal dünyası çocuklara hitap ediyor tabi onları getiren büyüklerde düşünülmüş Dolayısıyla bir sürü aksiyon içeren panayır oyunları,rollercoasterlar var. Gecen hafta bizim bindiğimi Pyton da kaza olmuş tırsmadım desem yalan söylemiş olurum.

Güzel bir hava eşliğinde gezdik parkı.Hoş bir ambiyansı var. O günden bana birçok ışık saçan zımpıtı bir yoyo bir kırmızı başlılı kız ve birde su toplamış haşat ayaklar.

Not: ayakkabım rezil oldu
Not 2: Rollercoaster resimleri scan edilecektir

Efteling

6 yorum:

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

ne o kız sana artık bunlar mı dadandı

Kiyoki dedi ki...

kızım bende anlamadım kim bunlar ,gelmesinler bizim sitemiz burası:)))bencilim napim öyle çok kişiyle paylaşamam seni,zaten kocan yetti :)))ne diycem bende gitmek istiyom buraya ,kışın da açık mı acaba,ona göre daha erken gelicem de :)))

zuzu dedi ki...

gercekten cok komik Pinarcim kim bu, Ispanyol mudur nedir?? hani Hollandali olsa, bu yerle ilgili yorum yapsa anliycam da ne alaka simdi bu??

Nane Şekeri dedi ki...

VALLA BENDE GICIK OLDUM AMA BILEMIYORUM KI NASIL BIR OLAYDIR BU

Nane Şekeri dedi ki...

SILDIIIM SONUNDA YAAA

Adsız dedi ki...

merabalar,
yazılarınızda birkaç keredir görüyorum, doğru anladıysam düzelteyim dedim : evin bölümlerinden biri olan koridor'dur. kolidor değil.

hoşçakalınız.