26 Oca 2008

Yılbaşı Resimleri

Saolsun Biyo yazınca fark ettim ki sadece resim pekte birşey ifade etmiyor yavan kalmış bende yazayım dedim.
Birincisi kaldığımız otel Victoria Plaza şehrin göbeğinde eski bir bina. İçerisi güzel ama bizim ülkemizdeki gibi 5 yıldızlarla boy ölçüşemez söyliyim dedim.
Sabah kahvaltısında açık büfeydi. Bu da kilo almak demek gerçekten herşeyden vardı bende yedim itiraf ediyorum.
Küçük Poeffejies bunların pan cake leri ama minnacıklar :) sayılmaz....
Sonra güzel bir peynir büfesi vardı tutmayııın saldırdım...
Kahve de cabası güzel bir kahvaltıydı....

3 yorum:

zuzu dedi ki...

sekerim resimlerin cok gusel!!!!!!! ben bir de formati cok begendim; konusturmussun yine sunumu; expert oldun sen artik bu blog aleminde nane sekercim!!

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Fotoğraflar çok az efenim!
Kahvaltı masasındaki yalnız kendinizi çekmenizi,neler yediğinizi es geçmenizi protesto ediyorum!
:)))

Nane Şekeri dedi ki...

Zuzucum hala öğreniyorum
Biyo ya Utandım yazmaya millet bu kadar aç bilaç insan var otur da semerini ye yapmasınlar :) diye ama haklısın yazmak lazım dı