6 Ağu 2008

İskoçyada 3 Türk 1 Hollandalı

Uzun zamandır İskoçya tatilimi yazmak istedim bir türlü vakit yaratıpta yazamadım.Sonunda vakit yarattım işte izlenimlerim,tatil anılarımız.
Öncelikle İskoçlar gerçekten cimriler.Ancak son derece neşeli insanlar ve size her daim yardımcı olmaya çalışıyorlar.İngilizceleri gerçekten çok zor anlaşılıyor.Genelde kısa boylular.Pubları gerçekten çok hoş en önemlisi içkiler güzel.Ben viski sevmem ama yinede İskoçya'ya gidipte Viski içilmeden dönmezden yola çıkarak bir Viski imalathanesinde Viski tattım hoş bir içkiymiş ama ben Bakardiciyim :)


Yemekleri için Haggis'i denemedim zira içinde bir ton sakatat olduğu kalan herşeyin içine katıldığını duymamın etkisi olabilir.Sabah kahvaltıda Black Pudding'ine bayıldım. Hoş denebilir.
Onun dışında et olayı cidden çok güzeldi. Lezzetli idi.Türkiye'ye göre fiyatlar pahalı. Kurdan zaten ikiye katlandığını düşünürseniz.
Sabah kahvaltıda mantar vardı diyim ve susayım.Çok beğendik ona göre yorum yazın :) derim.
Bir de alışveriş Bence İngilizler mutfak ev tekstili banyo aksesuarları olayını toptan bitirmişler.Çok muhteşem sürahiler cıvıl cıvıl oda takımları vardı.zor bela bir çay takımı aldım sağ salim eve getirdim.Bakıp bakıp iç geçiriyorum.Eşimle karar verdik araba ile gidip alışveriş yapıcaz. İndirimlerinde elbette :) Marks and Spencer ,Top Shop,Dempsey vs... tüm markalar indirimde idi bavul limiti olduğundan fazla alışveriş yapamadım :) Ama gönül isterdi ...
İskoçya gezisi bana iyi geldi.Handeciğimle buluşmak daha da bir iyi geldi.
Hande ve Edward hiç yorulmadan enerjik bir şekilde tatillerini yaptılar.Grubun zayıf halkası ben ve Volkandık .
Edward gelecek yıl için İzlanda programı yapıyor bilemiyorum artık.

2 yorum:

Chris'in Annesi dedi ki...

canim cok guzel gecmis belliki cok guzel anlatmisin ordaymis gibi oldum cnm...ben de burayi yazicam insallah donunce ..cok ozledim cnm ..

Nane Şekeri dedi ki...

Bende seni cok ozledim Boncugum merakla bekliyorum yeni kita kesfini.