11 Ağu 2008

İskoçyaya devam



Tamam tamam anladım içinizden bu ne be arkası yarın gibi. İyiki bir İskoçya'ya gitti görmemiş dediğinizi biliyorum. Ama canlarım beni tanıyorsunuz. Doğal ortam,trekking,uzun araba yolculuğu,piknik,paylaşılan banyo gibi atraksyonlar bana çok ters.O yüzden kendimlen çok gururlanıyorum şeytanın bacağını kırdığıma.
Aşağıda Botanik Parkında çektiğimiz resimleri bulabilirsiniz. Çok güzellerdi. Hepsini fotoraflamak istedim. Biz Glaskow dakine gittik ancak Edinburg'un serasının içine giremedik.İstedik ama kapanışa yetişmişiz bizi resmen kış kışladılar.Açıkçası buraları gördüğüme sevindim.

Botanik Parkı-Glaskow


Birde çok pişman olduğum bir gezi var ki Akvaryum gezisi. Koştura koştura yetiştiğimiz bir ton para verip bir kaç tank balık gördüğümüz tamamen boşa harcanmış zaman ve para diyeceğim ama oradan edward bana Tosbiş imi aldığı için hoş bir anı olarak geçiştireceğim kendilerini.

Akvaryum


Gezdiğimiz ve keyif aldığım yerlerden biridi Safari Park'tı.Kimi yerlerde yürüdük,kimi yerlerde araba ile gezdik,bota bindik ve bu güzel yeri ağaçların altında şatonun gölgesinde piknikle bitirdik. Bu park Sterling yakınlarında açık alana kurulmuş.Zevkli bir ortamda gezilebiliyor.

Aşağıda burası ile ilgili Kolaj çalışmamı bulabilirsiniz.

Tongue'dan bahsetmeden geçemiyeceğim. En kuzey noktası diyemeyiz.Ama İskoçya'da bizi en kuzeye çıktığımız nokta oydu.Daha ötesine gitmedik. Hande başarı ile yolu tamamladı.Ki nerdeyse 2 saatten fazla !!! single track gitti,yol verdi yol aldı zor bir yoldu ama bizi sağ salim rahat bir şekilde ulaştırdı saolsun.
Orada İskoçya'da yediğimiz en pahalı yemeği yedikten sonra uzun bir yürüyüş yaptık bir ara geri dönemiyeceğiz sandım.Gül gül sinirden yüriyemiyorum. Ama cidden eğlendim.
Tatlılarımızın resmini çektik. Eeee o kadar para bayıldık ama :)

Müze gezmedin tatilin tadı çıkmaz dedik Glaskow sanat tarih müzesini gezdik.Aileler gezerken çocukların ama her yaştan çocuğun keyif alacacağı interaktif bir müze. Elinizi sürmeyin davasında değiller zaten sürmemenizi istekleri şeyleri camekanlara koymuşlar.
Çok hoşuma gitti

İskoçyanın genel olarak gördüğümüz doğal güzelliğini sizlerle paylaşmak isterim.


İskoçya'da gün çok geç bitiyor sizlere resimlediğim bir Gün batımını göstermek istiyorum



Kahve içmeden olmaz değil mi ..... Bende sizlere bir kahve resmim ile veda ediyorum.


6 yorum:

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Ayyyy ben sana bakmaktan resimlere bakamadım beeee, burnumda tütüyon benim balm. Kızzzz hadi ya gel artıkın çok özledim.

Nane Şekeri dedi ki...

Bende seni cok ozledim Didocum.Hemde cok. Edward surekli seni,annemi babami Borayi vs dinlemekten bikti sanirsam oda biran once gidiyim diye bakiyor olabilir.:)

zeya dedi ki...

Ne güzel yerler görmüşsünüz :)
Harika bir tatil. Ben de öyle koş koş tatilleri paylaşımlı banyoları sevmem. Ama nedense her yerde bir yerden bulaşırlar bana :)

İngiliz kahvaltısında ilk gün böğğ yapıp sonra mantarlara alışıp evde bile ister hale gelmiştim ben. Bir de kızarmış patatesleri güzeldir.

Dur ben biraz daha resimleri inceleyip hazır plan yapmaya alışmışken bir tatil planı daha yapayım :)

Nane Şekeri dedi ki...

Zeyacim aynen bende birde nerde yiycez ne iccez diye dk dksina yapilan programi sevmem.Ama hep basima gelir :) Guzel bir yer Iskocya tavsiye ederim ozellikle ev duzerken kesin derim :)

Chris'in Annesi dedi ki...

cok guzel bıryere benzıyor.doga harıkası manzaraya da bıttım ama evet en cok sana baktım dıdo gıbı napıyım cok ozledımm:(

Nane Şekeri dedi ki...

Boncuğum bende seni çok özledim.