22 Şub 2009

Ben Kimim ?

Çok ara verdim gene.Oysa yazacak ne çok şeyim vardı en başta 36 yaşımda oldum. İkincisi işte değişiklikler yaşadım üçüncüsü Kız kardeşim ailesi ile bu bahar bize ziyarete geliyor.
İstanbul dönüşü biraz buruktu benim için. Maalesef ultrasonda myom tespit edildi şu an 2,5 cm ama büyüme eğilimi var dedi doktor.Başta kesinlikle kilo vermeden bebek düşünme diyen doktorum çocuk istiyorsan hemen denemelere başla dedi. Gerildim biraz sıkıldım. Eşimi düşündüm hemen. Planlarını kendi planlarımı vs vs... Bebek istediğimi biliyordum ama eşim bu işte biraz çekimserdi hep. Bahaneleri sıralardı daha oturum iznini almadın,işte kontratın yok vs vs... Yeni eve taşınmak maddi sorumlulukların artması onu korkutuyor en önemlisi bebeğin sorumluğu düşündürüyor.Bunaldığınızı yorulduğunuzu hissettiğiniz zamanlar oldu mu hiç ben öyle bir devredeyim sanki. Bir yandan eşime kızıp bir yandan hak veriyorum. İnsanların söylediklerini düşünmemeye çalışıyorum. Ama zor be yaban ellerde. Tam döndüğüme rastlıyor Canan Erçetin'in Ben Kimim şarkısını dinlemem.Şu dörtlük o kadar iyi anlattıyor ki benim hissettiklerimi

Geçimsizim bugünlerde ,
Kimsesizim bu yerlerde,
Değersizim bu ellerde,
Çaresizim................

Geçimsiz olmak istemiyorum. Kimsesiz de hissetmek istemiyorum.Değersiz olduğumu aklıma bile getirmek istemiyorum.Çaresiz olduğumu düşünmek bile istemiyorum.

Sanırım ben o hepimizin yaşadığı zamanlardan birine geldim.

Şimdilik ruhumu rahatlatmaya çabalıyorum. Bu haftasonu evi düzenledim,temizledim,süsledim...
Kendime spa uyguladım :) Yüz maskeleri,manikür pedikür saçlarıma fön çektim.
Tonlarca ütü yaptım.Yemek pişirdim.

Ya birşeylerden kaçmaya çabalıyorum yada kendimi kandırmaya çabalıyorum.

Bildiğim tek şey sanırım benimde artık bencil olma zamanım geldi .




9 yorum:

Adsız dedi ki...

yeni yasin kutlu olsun :)ailenle ve sevdiklerinle nice nice yaslara insallah girersin :))
bende zaman zaman ayni hisleri hissediyorum..ama sunu ögrendim ki bahaneleri aslinda korkularimdan dolayi yaratiyorum..kendi kendimi skmaktan baska bir ise yaramiyor..kendini biraz rahat birak biraz akisina birak :)bir bakmissin zor oldugunu düsündügün hersey bir anda kaybolup gitmis.umudunu kaybetmemeni söyleyebilirim...hersey daha güzel olacak :))hem ben istanbula tasiniyorum kismetse yeni evime beklerim :))

Kiyoki dedi ki...

Canımın içi sen bizim değerlimizsin bunu hiç unutma,zaten biz unutmana asla müsade etmeyiz:)bak sen gelmezsen biz damlıyoruz,sensiz olamıyoruz,her zamanki gibi içimizi ferah tutalım ve her şey en güzeli olsun ben buna inanıyorum ,seni çok seviyorum

Delfina ; dedi ki...

Nane Şekercim,yeni yaşın kutlu olsun...

Sıkıntıların geçecek,şifaya kavuşacaksın.İçini ferah tut,herşey çok güzel olacak..

Sarıldım hasretle...

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Dün ayşeyi aradım. Evde pinekliyorum dedi. Ahh be Ayşe dedim şimdi pinarım olsaydı sen değil pineklemek nefes bile alamazdın. Şimdi hangi kafede bilemem ama hepimiz neşeyle mumunu üflüyor olurduk dedim.

Seni özlüyorum hemde çok, yanlız değilsin hep bir telefon mesafesindesin. Bak geliyorum da. Ne yapalım kahveyide evde içeriz :)

Nane Şekeri dedi ki...

Nilufercim tesekkur ederim.Ne cok tasindin sende devamli bir hareket icerisindesin. Hayirli olsun senin icin. Istanbul'a gel sen hele bir yolunu bulur bulusuruz :)
Kiyokim canim benim tesekkur ederim. Bu o anlardan biri sanirim :( Ama daha iyi olmaya calisiyorum.
Delfinacim o hasret bende bu aralar hic gecmiyor :( Galiba biraz fazla icerledim olaylara ama bu da gecicek diyorum :)Umudumu yitirmedim hala.
Sari kuzum az kaldi gel ben sana kopuklu kahveler yapicam insallah.
Birak Ayseyi hepiniz bir dakika duramazdiniz yerinizde ben varken :)Bagdat Caddesinin mudavimleriydik valla.
Gelin artik ozledim

Unknown dedi ki...

Cnm evet tabiki senin isteklerin de önemli,cocuk istiyorsun her kadın gibi en dogal hakkın,heleki bir de saglık durumun devreye girmiş ,saglıgın ıcınde en iyisi bu,evet verici olmak karşındakini mutlu etmek de haz veriyor insana ama bir yere kadar,biraz da ben diyebılmelı insan di mi..ben eşinin korkularını yenecegıne ınanıyorum,belki cok fazla cesarete ve güvene ihtiyacı var ona bunu saglarsan sanırım herşey duzelecek gibi geldi bana..

Adsız dedi ki...

Nane şekeri;
sen kafana taksanda takmasanda herşey olacğaına varıyor. Sen düşündüğünle kalıyorsun. Rahat ol bol bol hayal kur.
Öpüyorum kocaman :)

Nane Şekeri dedi ki...

Boncugum bende onun bu korkusunu yenecegini hayal ediyorum :) Iyi geliyor.
Zeyaciim saol canim bu aralar surekli hayaller kuruyorum.
Secret olayi bir nevi.
Kocaman opuyorum

Adsız dedi ki...

bebek konusunda doktorunu dınle .. Eğer yap diyorsa hiç bir şey düşünme , kilolarının da problem olacağına ınanmıyorum kimle kımler doğum yapıyor, her geçen gun teknolojı gelişiyor, imkansız yok denecek kadar az bu konuda da... Edward a gelince emin ol bebeği olup da elıne aldığında farklı dusunmeye başalayacak eğer düşünmezse de onun problemi olur..
Senın hayatında müthiş bir şey olur .....
Sıkıntılar hep gelirler ... sonra da geçerler....
Güzel şeyler düşün , sıkıntılarının gelmelerinden korkma gideceklerini de unutma..
senı çok sevıyorummm

Tubi