17 Oca 2009

Kitap Kurdu


İstanbuldan gelirken herzaman ki gibi bir çanta dolusu kitap ile geldim. Kız kardeşimden Zülfi Livanelli'nin Son Ada'sını almıştım.Uçakta bir çırpıda okumuşum. Hüzünlendim.Livanelli yi ilk okuyuşum. Ve tarzına bayıldım.Bu kadar akıcı,rahat okunabilen bir yazım tarzı beklememiştim. Haklısınız önyargılıymışım.
Ardından birçok blogda karşıma çıkan Uçurtma Avcısını bitirdim.Bu kitabı okumanızı tavsiye ederim.
En son İsmail Cem ile yapılan söyleşilerin derlendiği 'Ben Böyle veda etmeliyim' bu akşam trende bitti.Kaleme Can dündar almış. Okunmasını tavsiye ederim.Ülkemizin yakın tarihi ile ilgili güzel bir kaynak olduğunu düşünüyorum.
Şimdi Hollandaca çalışma vakti o yüzden ara vereceğim biraz okuma olayına.Ama aklımda daha şu çılgın türkler var... Kısmet diyelim :)

3 yorum:

nilüfer dedi ki...

bende kitap okumaya bayiliyorum...2 kitap bitirdim tavsiye ederim...biri KIMYA HATUN digeride AYSE KULIN den UMUT :)

Nane Şekeri dedi ki...

Listemde Ayse Kulin Umut var Nilufercim tavsiye icin tsk ederim

Adsız dedi ki...

ben en son OLANAKSIZ ı okudum . Tavsiye ederim değişik , akıcı bir kitap
Adem FAVER ın sen ınternetten yorumlarını oku eğer istersen ben kıtabı yollarım sana
ÇILGIN TÜRKLER e gelince tek kelimeyle enfess
insanın tüylerini diken diken ediyor, gurulandırıyorr.
Biz çok güzel bir memlekete sahibizzz.
Tubi