3 Kas 2009

Sessizliğim tamamen teknik nedenlerden...




Gerçekten sessizliğim bu sefer teknik sebeblerden kaynakladı. Fotoraf makinamın şarjını kaybettim. Daha doğrusu kaybolmasın diye sakladım. Bir çekmeceye koyduğumu hatırlıyorum ama hangisi. Sonunda arkadaşım söylenmelerime dayanamıyarak kendi fotoraf makinesine ait şarjı getirdi. Ve bu akşam makinemi şarj edip resimlerime kavuştum. Ayrıca kendi şarjımıda buldum. Takıntılıyımdır uyayamam bulmam lazım :)
İlk etapta Scrapbooking çalışmamı eklemek istiyorum.Daha öğrenilecek,tekrar tekrar yapılacak,deneyim kazanılacak çok şey var. Ama beni cidden rahatlatıyor hoşuma gidiyor.

İşte Kiyokim için hazırladığım Broşür şeklindeki scrapbooking çalışmam.
Resimleri en küçük boyda evdeki yazıcımda bastırdım. Fena olmadı ama şu mürekkep meselesi beni cidden geriyor.

Damga tekniğimi ilerlettiğimi bu işe kıvırdığımı düşünüyorum.

5 yorum:

sarikiz dedi ki...

Çok beğendim canım gerçektenden de bu işi kıvırdın.

Nazkız dedi ki...

Son yaptıklarını keyifle izliyorum; hakikaten çok hoşlar...

Bu arada bana bir uğrarsan, sana bir sürpriz var!

Nane Şekeri dedi ki...

Teşekkür ederim Nazlı'cım. Dün akşam yazmaya başladım ama yorgunluk :) Kısmet şimdiyeymiş.
Çok öpüyorum

zarpandit dedi ki...

sana 2010 ne getirsin diye düşünüyordum buldum hobinle alakalaı herşey ama herşeyi getirsin emi :)))

Nane Şekeri dedi ki...

Gökçecim çok teşekkür ederim. Bende sana bu yılın huzur mutluluk ve istediğin gibi bir iş getirmesini diliyorum canım benim.