18 Eki 2009

Haftasonu etkinlikleri




Eşim yıllar öncesi bitirmesi gereken tezini hazırlamaya başladı haftasonlarını evde geçirmeye başladık. Yada ben yanlız takılmaya başladım olarak değerlendirebiliriz olayı. Geçen hafta şehirde dolaşıp alışveriş yaptım. Bu hafta hava kötü idi bende evdeydim. Annem ağır bir grip geçiriyor ona moral olsun diye kart yaptım.
Türkçelerini inanın bilemiyorum ama harfleri (Damga) stamping yöntemi ile bastım.Ardından embossing powder kullanarak heat tool ile ısıtarak " Geçmiş olsun" yazısını altın kabartma şekline getirdim.Yanına kırmızı pembe kağıda Cuttlebug'ımı kullarak with love yazısını kabartmalı bastım. Yapışkanlı ince bir kurdele ile çerçeveye tutturdum.Kurdele motifli gelgeç (Punch) ile gördüğünüz motifi yaptım.Uğur Böceği hazırdı sadece yapıştırdım.

Bir diğer kartımıda yeni ameliyat olan Tubime hazırladım.


Renkli kartonu görüldüğü şekilde katlayarak, içine Motifi bastım(damga ile) yine emboss kullanarak belirginleştirdim. Kapak kısmı desenli karton ile kaplayıp.Hollandaca Geçmiş olsun damgasını bastığım kağıdı desenli kağıda yapıstırdım.Kağıttan çiçeğime küçük parlak taş yapıştırıp süsledim kartım kenarına glue dot ile tutturdum. Pembe kurdelayı kesip kartın etrafına geçirip kenarda bağladım.
Umarım cırcır böceğim biran önce sağlına kavuşur.

Birde boncuğuma Cadılar günüiçin Pop*up kart yaptım. Salı günü postalayacağım.


İlk denemelerim bunlar ama Youtube kitaplar elimden düşmüyor. Bakalım kıvırıcam gibime geliyor.

3 yorum:

sarikiz dedi ki...

Süper olmuşlar kızım. Çok beğendim. Valla yakında etsy de bir dükkan açıcam sana

Nane Şekeri dedi ki...

Hiiii sevindim simdi

Chris'in Annesi dedi ki...

AYYY KARTIMA BAYILDIM BAYILDIM YAA EN GUZEL BENIMKI OLMUŞŞ,TEŞEKKUR EDERIM ARKADASIM COK YETENEKLISIN,BEKLIYORUM SABIRSIZLIKLA MASAMA KOYUCAM HİHİHİHİ