21 Şub 2010

Kar ve Hollanda ikilemi

Kar ne karmis kardesim … Uc kis gecirdim bunun kadar cetin gecenini gormedim. Hollanda’ya yerlesmeden once buranin karli bir ulke olduguna inaniyordum.Ama aci gercekle karsilastim evet kar vardi ama uzun sure kalmiyordu.Buzlanma idi asil olan ve insanin kemiklerine gecen soguk.Burada buz uzerinde kayma yarislari var Gumus Patenler diye bir cocuk romaninin da Hollanda’da gectigini dusunursek burasi buzlar ulkesi Karlar degil.Ama doga sasirdigi icin bu sene kar ile imanimizi gevretti. Gene uyandik bembeyaz. Kar lastigini bu kar yagislari olmadan aldigimiz icin mutluyuz.Cunku ulkede karf lastigi kalmadi. Tuz rezervlerini de erittigimiz icin Tunus Turkiye ve Misir dan satin aldilar.Dun ilk parti ulasti.Hala kar yagiyor.
Bu kadar kar yagmasi beklenmediginden tren hatlari buna uygun spesifikasyonda degil yazin bunun ile ilgili calisma yapilmasi planlaniyormus.
Anliyacaginiz Hollanda bu kadar kara hazirlikli degil.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

sen ki üşümeyen bir insan olarak bunları söylüyosan gerçekten durum vahim demektir:)))
öpüyorum seni canım