22 Şub 2010

Ve Christmas….2009



Aralik ayinda havalar o kadar guzel gitti ki sicakliklara inanamiyorduk. 21 Aralik sabahi kar yagisinin tren hatlarini olumsuz etkilemesi yuzunden ise gidemedim. Esim saolsun Amsterdam’ da open office sistemi ile calisan is yerinde kendine masa ve gun icinde arabayi park edecegi otopark ayarladi.Bina benim ofisim bulundugu meydanda bir kosede.3 gun boyunca beraber ise gittik.Otelde konakladik 2 gece dolayisi ile yemek bulasik temizlik yol derdimiz yoktu. Esim ne kadar buyuk fedakarlik yaptigimi soyledi bu 3 gunluk program boyunca.Noel arefesi esimle her yil oldugu gibi Breda’ya gittik.Bu sefer gec kaldiklari icin sehrin disinda yeniden insa edilmis kucuk bir kiliseye gidildi. Ben artik Hollandacayi biraz cakmaya basladigimdan mi bilemiyorum benim icin zevkli bir aksamdi.Eve dondugumuzde gece yarisini gecmisti.Yemegimizi yiyip yattik(adetleri ozel bir tatli corekleri,kiymali borekleri oluyor)
Sabah gec kaltik.Ablasi ve erkek arkadasi gelince grup tamamlanmis oldu.Yemegi son 2 senedir disarida yemegi tercih ediyoruz.Ablasi Noel yemegi sirasi kendisine gelince yan cizdi.Stresi kaldiramiyormus. Bana cok komik geliyor.Cunku kendisi haftada 3 gun calisiyor.Eve temizligine gelen bir bayan var. Ve topu topu 4 kisi fazla yemek yiyecek.Bizdeki Bayram sofralarindan sonra bana tuhaf geldi.
Neyse bu sefer de hos bir mekandaydik.Ulasmak icin buzda yavas yavas yuruyerek restauranta ulastik.Tika basa dolu.Tek bir bos masa yok.Ama servis muhtesemdi. Tikir tikir. Guzel bir aksam gecirdik.Kahveden sonra biz Eindhoven’a donduk.
Noel’in ikinci gunu kayinpederim ve kayinvalidem hediyeler icin bize geldiler. Gorumcem(umarim dogru yazdim hic anlamamam bu sub aile deyimlerinden Nurkomun kulaklari cinlasin) hediye alip vermeyi de istemedi. Ben hazirlandim. Hediyelerimi agacin altina dizdim. Yemeklerimi yaptim.Guzel bir aksam gecirdik.Yatiya kaldilar.Hep beraber kahvaltimizi yaptiktan sonra kahve sohbet derken evlerine donduler.

Esim bana noel hediyesi olarak siki durun hayalimdeki pembe netbooku aldi.Artik oradan bildiriyorum. :)
Bir noelimizde boyle gecti.

1 yorum:

Kiyoki dedi ki...

Ben şu pembişi merak ettim bir resmini göreyim:)Öptüm şekerim