27 May 2007

Neden Nane Şekeri


Neden Nane Şekeri, arkaşlarım ilk bunu sordular. Nane şekeri çünkü bu beni en iyi tanımlayan sözcük. Annem herzaman bana nane şekeri der. Birgün neden bana nane şekeri diyorsun dediğimde: Sen aynen nane şekerine benziyorsun.Tadın yeryer acı ama aslında özünde tatlısın. Bende bloğuma isim ararken "neden olmasın" dedim. Ve karşınızda NANE ŞEKERİ. Bu resim en sevdiklerimden biri.Eşim bu resimle bana aşık oldu :) Bilemem valla gönül bu olayı.birgün ona "Neden bana aşık oldun,tip belli obeziz" dedim güldü "gülümsemenle çarpıldım sonrasını hatırlamıyorum" dedi açıkçası bende fazla kurcalamadım. Ben bunu kompliman olarak aldım. Farklı düşünen varsa sonsuza kadar sussun :)
Gelelim bu blogda neler olacak olayına :Herşey ama hiçbirşey.
Ben baştada anlattığım gibi tek bir konuya odaklanmıyacağım. Nede olsa içimizde hala hiperaktif bir kişilik mevcut yaş maş dinlemiyor, aklıma ne eserse onu yazıp çizeceğim dilim döndüğünce.
Amaç kafa dağıtmak.

4 yorum:

zuzu dedi ki...

canimcim, anneler her zaman en iyilerini bilirler..eger annen seni boyle tanimliyorsa, bize de bunu kabul etmek dusecektir ;))tum dediklerine ek olarak kocanin sana asik olmasinda tatli dilinin de bir etken oldugunu dusunuyorum ben. bicir bicir bi seysin sen; onu da goz ardi etmeyelim :)

Nane Şekeri dedi ki...

Canım teşekkür ederim :)

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

AAA hiçte öle değil bi kerem nane şekeri tatlıdır benim aplamda tatlıdır. Böle nane şekeri yiyince için ferahlar, senle konuşuncada insanın içi neşe dolar böle kuşalr uçar.

Nane Şekeri dedi ki...

Saol canim kardesim benim