26 May 2007

Sıcak bir Merhaba

Herkese Merhaba Blog olayına kız kardesim sayesinde girdim desem yeridir. Çesitli blogları takip ediyordum ama hiç kendi blogumu hazırlayacagım aklıma gelmezdi.Ama kısmet bugüneymiş.Hazır tatil olayına girmişken başlıyım şu blog olayına dedim.

Bu blogda konu hiçbirşey ama herşey.O an canımız ne istiyorsa kimi zaman yemek tarifi kimi zaman bir bilgisayar oyunu bazen bir dedikodu bazen ne bileyim herhangi birşey.Şu an tek düşüncem bloğuma nasıl daha fazla kişiselleştirebilirim.Gün geçtikçe bu konuda daha çok şey öğrenip bloğumda uygulamaya çalışacağım.Şu ana kadar bir araştırma yapıp ancak bu kadarına becerebildim ama itiraf edeyim ben bu konulara yabancıyım anlamam biraz zaman alıyor.
Diğer bloglarda birçok kişi dersler şeklinde blog yapımını herkesle paylaşmışlar saolsunlar. Sanırım bu sayfalar daha çok takip ediceğim.Ama başarır mıyım bilemem hep beraber göreceğiz.

Herkese tekrardan sımsıcak bir merhaba.

2 yorum:

zuzu dedi ki...

selam pinarcim; blogun hayirli olsun!!!!!!! bizim kaderlerimiz benziyor seninle biraz di mi? onca yil istanbul sonra hollanda ;)) bu arada ben de birkac ay once yaptim blogumu..adresi e-mail adresine gonderdim...cok opuyorum seni; bloglar aleminde cok cok gorusmek uzre. xx arzu

Adsız dedi ki...

canımmm harika olmuş ben çok beğendim.
okurken sen yanımdasın da güzel güzel anlatıyorsun gibi geldi ( her zamanki gibi ....!!!)
özledik seni ama bu sayfaları okudukca daha çok birlikte olacağız sanki ::)))
hayırlı olsun canım arkadaşım