28 May 2007

Herşeyin bir başlangıcı vardır -1

Herşeyin bir başlangıcı vardır. Bu doğru hep biryerlerden başlarız.Kimi zaman bitiremeyiz yarım kalır. Ben biraz maymun iştahlıyımdır.Başlarım bir heves bakmışım sıkılmışım gene kalmış yarım. Başlayıp gitmediğim kurslar. Spor salonu üyeliği bunların kanıtı gibi önümde durur.İlişkilerimde durum pek farklı değildi aslında arkadaşlıklardan bahsetmiyorum,ikili romantik ilişkilerden.Ben eşimle tanışana kadar aşka inanmazdım.Cidden inanmazdım. Sorun isterseniz kankilerime hepsi bir ağızdan EVET diye bağırırlar.Kanki demişken onların olduğu şu ana kadar elimde olan resimlerden düzenlediğim albüm zaman geçtikçe daha büyüyecek.Albüme ekli linkten ulaşabilirsiniz:

kankilerim
Tabi en büyük kankim ANNEM :) Her nekadar kendisi şu felsefeyi benimsemişsede " çocuklarınla arkadaş olma,onları bir çok arkadaşı var onların annesi ol" o benim bir numaralı kankamdır. Kankalarım kusura bakmasınlar.


Gelelim başlangıca biz eşim Edward Hubert Godfried Jaques ile (Gülmeyin ama kızıyorum :) Adı gerçekten bu kadar uzun biz ilerliyen zamanlarda sadece Edward diyeceğiz ben öyle yapıyorum) internet ortamında tanıştık. İnternet olayımız fazla uzamadan kendisini İstanbul a attı.


Sonra ben Hollanda ya gittim. Sonunda beraber tatile çıkmaya karar verdik.Tatilde insanlar birbirini daha iyi tanır hesabı. Bana evlenme teklif ettiği gün hala hatıralarımda gülümseten bir anıdır. Ben hava değişiminden acayip etkilenirim Bodrum a tatil gelmeden onunla Hollandada buluştum ailesi ile tanıştım filan maalesef hava orada aniden soğudu ben önce soğuk sonra cehennemi sıcağa geçince hafiften üşüttüm ... yemek sonrası uzanmışım buncağızda endişeli bir şekilde aniden " Pinar will you marry me ?" diyi verdi. Ben gözlerim ve burnum kıpkırmızı birşekilde (suratım herhalde çok tuhaftı adam 2 kere felan sordu) bir yandan da allahım galiba ölcem adamcağız beni umutlandırmaya çalışıyor felan diye düşünüyorum. Neyse 1 saat sonra Edward da yatar pozisyona geçmişti çünkü maalesef oda hastaydı Canım ya demez mi " Pinar i m very happy because i proposed you before i got sick)* Pınar çok mutluyum sana evlenme teklifini hastalanmadan önce yaptım . Bakar mısınız benim romantik kocama :) Kısacası biz başlangıcı böyle yaptık.


6 yorum:

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

canım ya, böyle resimlerimizi görünce bir an hüzünlendim.Ah be ne güzel günler geçirmişiz. Neyse artık 10 gün sonra yine istanbulu fethederiz tabi alçak gül kazık atmasaydı daha güzel gezebilirdik ama ben bir çaresine bakcam, sıra sıra karpuzlar türküsüyle sana bol bol öpücükler yolluyom

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Bu arada İtalya resminizdeki yandaki adama dikkat

zuzu dedi ki...

pinarcim, anlattiklarini buyuk bir zevkle okuyorum. Yuzumde hep bir gulumseme..benim de anilarim depresiyor valla!! o ilk heyecanlar, ulkeler arasi non-stop seyahatler, bavulunun kapinin onunde hemen hazir bir yerde olmasi..guzel bir baslangic yapmissiniz Edward'la..allah sizi insallah omur boyu, mutlulukla bir yastikta kocatsin..

Adsız dedi ki...

ayıp kızım hala yeni post yok, hadi bakim anlat hazırlıkları

Nane Şekeri dedi ki...

Maalesef babaannemi kaybettim o yuzden yeni yazi yazamamistim ama yazacagim soz

mutfakfaresi dedi ki...

ahaha çok hoş. Blogunu Londra'da müzikal için nasıl online bilet alabilirim diye araştıtırken şans eseri buldum. sonra okudum okudum pek hoşuma gitti. Edward'ın evlenme teklifini anlattığın post çok şeker. sevgiler.