26 Eyl 2008

Bir Dukkanlik ayakkabi

Kendimi bildim bileli tutkunu oldugum seylerden biridir "Ayakkabi".Yillardir calisip tabiri caizse kac maas yedirdim bir tanelerime. Bazilarini verdim bazilari verilecek halde degildi copte yer buldular Su an ki kreasyonuma asagidaki resmi tiklayarak ulasabilirsiniz.Bazilarini maalesef bu yil firsat bulup hic giyemedim.Bazilarini halen kolilerden bulamadim :( Insallah bulup eklerim.
Uzun bir calisma sonucu resimlediklerimi kutulara yapistiracagim.Boylece nerde ne var derdi bitecek.

Ayakkabi

Ayakkabiya kesinlikle dayanamiyorum.Canta bir derece,Hic unutmam bir sene kizlarla Yunanistan'a gittik.Sanirim 3 parmak arasi terlik 2 sandalet almistim bir seferde ayni magazadan :)
Maasim kadar bir paraya "Nine West" ten ilk aldigim topuklu sandeleti hic unutmam.
Eski calistigim Bankada bizlere "Profesyonel yasamda giyim " konulu egitim videosunu gosteriyorlar sanirim 100 kisi variz salonda,giyimde yapilan hatalar uygunsuzluklari
"Gizli kamera"ile kaydetmisler programin icinde bu goruntuleride verdiler. Arkadan bir ses "Pinar kizim bu ayaklar senin degil mi?".Ali al moru mor vaziyette ben Ahu hala (kulaklarin cinlasin) kizim valla bu senin ayaklar ne guzeller ne diye koymuslar buraya" diye geyik yapiyor.Cidden guzeldi ayakkabilarim ve pedikurlu ayaklarim :)Cogu kez arkadaslarim bu sebeble beni cok elestirmislerdir. Nurkom
" Kizim biriktirsene parani ayakkabi alacagina cok musrifsin cok " dedi durdu 6 yil boyunca birde evlen derdi evlendim simdide "keske evlenmeseydin de burda olsaydin "diyor canim benim.
Ayaklarimi kesmesine ragmen cok sevdigim bir ayakkabimi yillarca giydim.Baktim ayaklarimi cok hirpaliyor sonunda kuzenime verdim .O cok mutlu kendileri ile :)
Ayakkabi bir tutku bende mutlaka aliyim almayayim kataloglara bakarim.
Zevkim de cok karisiktir. Cok asil cok vakur cok kullanisli cok zibidi yada cilgin ayakkabilarim vardir. Herbiri ayri telden calarlar.
Ozlemisim ben ayakkabilarimi.Psikolojim yuzunden tek ayakkabiya baglamis gidiyordum.Ayildim kendime geldim simdi cesit cesit kiyafete gore giyiyorum hergun.
Oh be dunya varmis.
Biyom dan esinlenip hazirladim bu resimleri. Saol Biyocum iyi ki yazdin o yaziyi :)

5 yorum:

nilüfer dedi ki...

merhabalarr
sanırım ayakkabı aşkı kadınların ortak aşkı :))
bir oda ayakkabım olsa bir oda daha isterim...kim istemez ki :))))
cok öpüyorum..şimdiden iyi bayramlar..
bir de unutmadan hollandaya taşınan bir arkadaşımdan bahsetmiştim belki hatırlarsın...onunla sanırım istanbula giderken tanışmışsınız :)sarı saclı uzun boylu bir bayandı :))

hayal dedi ki...

Bir de ben öğrensem ayakkabı seçebilmeyi! Okudukça hoşuma gidiyor, ayakkabı alasım geliyor, alıyorum beğenmiyorum. Ayakkabı beceriksizi olanlar kulübünü kurucam.

Nane Şekeri dedi ki...

Nilüfercim Sana da iyi bayramlar. Dünya gerçekten küçük. Diyorlarya tanımadığınız insana 6 kişi kadar uzaksınız :) Bir bayan ile konuştuğumu hayal meyal hatırlıyorum. Deli gibi yorgun ve uykusuzdum inan ismini filan sormadım ne kabalık. Adıma rica etsem özür diler misin?
Hayalcim öyle deme mutlaka sevdiğin ayakkabıların vardır.Benim çevrem benim Beta dan aldığım ayakkabıyı kaba saba buluyorlar ben ona palyaço ayakkabısı diyorum ama zevkle giyiyorum.:)Yorumun için teşekkür ederim anladığım kadarı ile seçimlerimi beğenmişsin.

Kiyoki dedi ki...

Valla benim de 6 yıl öncesinde üç beş çift ayakkabım varken ,şimdi bu rakam 30 lu rakamlara dayandı ,bu bambaşka bir aşk başladı mı önüne geçilemiyor,pek de güzel oluyor giyip şıkır şıkır çıkmak ,bu arada benim siyah ayakkabılarıma babanne ayakkabısı dediğini de unutmadım çilek hanım ,sevgiler

Nane Şekeri dedi ki...

Kiyoki o ayakkabi cilginligina seni ben soktum ama pisman miyim hayir :)