25 Eyl 2008

Hollandaca Kursu


glitter-graphics.com


Duyduk duymadık demeyin Nane Şekeri Hollandaca kursuna başladı.Haftada tek bir gün 1 saat 15 dakika.Evet yanlış okumadınız. Sizlere az bir zaman gibi gelebilir.Ama inanın benim için büyük birşey bu olay.Eşimde aynı anda Türkçe kurslarına başladı.İkimizde bir heyecanlıyız sormayın.
Liseli gençler gibi tüm konumuz buydu bu akşam. Hoş bir değişiklik oldu benim için.
Hollandaca öğrenmek istiyorum.Yaşadığım ortamda ne konuşuluyor neler oluyor anlamak istiyorum.Sohbet edebilmek istiyorum.

6 yorum:

Delfina ; dedi ki...

tebrikler,çok iyi düşünmüşsün nane şekercim.hem zaten ingilizcen var,işin kolay...

Nane Şekeri dedi ki...

Delfinacım çok teşekkürler bana olan güvenin için ama Hollandaca ciddi zor bir dil.Almanca gibi desen değil İngilizceye hiç benzemiyor ama elimden geleni yapacağım.

Chris'in Annesi dedi ki...

cnm sen mi yapamıycan tatlimm..senin elinden gelmeyen var mı hiç..şakır şakır konusursun vallahi..:)

Kiyoki dedi ki...

valla ben en çok edward ın Türkçeye başlamasına sevindim yuppiii:)

Nane Şekeri dedi ki...

Boncugum temennim bu yonde.Umarim en kisa zamanda temel konusma isini halledeyim.
Kiyoki tembellik istemiyorum canim Ingilizce calisilacak

Adsız dedi ki...

Bursa'daki kursumuzla Hollandaya gitmek daha kolay.Eğitmenlerimiz Hollanda'da eğitim almış ve uzun yıllar Hollanda'da ikamet etmişlerdir.Uygun fiyata kurslarımız yeni başlamıştır.
Hayallerinizi ertelemeyin
"GOEDENDAG EĞİTİM MERKEZİ"
İRTİBAT NO:
Nihan Kara: 0539 479 12 23