19 Eyl 2008

Donusum Muhtesem Olsa :)

Evet yine ihmal ettim blogumu ama bir sorun niye diye sorun sorun ??? Tamamen tembellik baska birsey degil. Ama evde ve iste durum tamamen tam tersi bir hamaratim bir caliskanim ki sormayin gitsin.Saat 06:00 kalk borusu caliyor hazirlanip tren istasyonuna gidiyorum saat 08:30 mesai basliyor 17:00 ye kadar calis calis tren ev ve yemek yap bulasik yika(halen bulasik makinam yok ev degistirene yada mutfagimi yaptirana kadar devam babamin evinde boyle miydim ben HAYIR ) ertesi gunun yemegini hazirla,utu yap utu yok ise camasir yika yada bir cekmece duzenleyip bir koli aciyorum(maalesef 2006 Aralik’tan beri kurulu duzen yapamadim hep ayaktayim ).Haftasonu planim belli ayakkabilarimi duzenliyecegim resimlerini cekip kutularin bazilarini paket kagitlari ile kaplayip uzerine cekilen forograflari yapistiracagim.DVD lerim salkim sacak hepsi muhtelif kolilere serpistirilmis halde. Onlari da duzenlemem lazim. Ileride Ikea dan bu raflardan alip sik bir sekilde sergileyecegim.Muzik Cdlerimizin hali harap toz icinde kolilerde yada orda burda onlara da duzen lazim.Kitaplarimdan hic bahsetmiyorum.Hepsinin ilgi alakama ihtiyaci var. Ayakta olmak yerlesememek nasil birseydir bilir misiniz? Bilmiyorsaniz beni anlamaniz pek mumkun degil.Artik yerlesmek,yerimi bilmek,en onemlisi bir yere ait olmak istiyorum.Su an evsiz barksizim sozun gelisi canim basimin ustunde bir cati var cok sukur ama bana ait degil benim hicbir izim yok.Ben esimle beraber duzenliyecegimiz bize ait olan bir ev istiyorum.Umarim istegime en azindan gelecek yil kavusurum.Kendimi kotu hissettim.Sanki huysuz dirdirci kadinlar gibi. Inanin sizlerin basinin etini yemek istemedim. Sadece su an boyle hissediyorum.Asla elindekiler nene yetmiyor diye dusunmeyin lutfen. Ben asla kiymet bilmeyen biri olmadim .
Bu kadar aglama yeter hemen sizler dun aksam yaptigim yemegi paylasmak istiyorum. Orjinal yemek tarifi Jamie Oliver’in Naked Chef serisinden.(digiturk 20.kanal showmax da yayimlaniyor BBC yapimi) Ondan esinlenerekBaharatli tavuk rulolari hazirladim. 6 dilim tavuk (kalca veya gogus) filatosu benimkiler kalin parmak dilimleri idi 150 gr mini yesil kuskonmaz3-4 dal maydanoz10 dal Frenk soganiz(yesil)3 dis sarimsak2-3 corba kasigi zeytinyagi1-2 kasik tuz1 kasik kadar karabiber(cekilmis)2 corba kasigi bal3-4 dal taze kekik6 adet kurutulmus domates Kizartmak icin yag(tereyag burada et kizartma icin kullandigimiz bir tur kati yag var) Bir kabin icine incecik kiyilmis frenk sogani,maydanoz,sarimsak,zeytinyagi,bal,cekilmis karabiber,tuz ve yaprakladiginiz taze kekigi iyice karistiyoruz.Tavuklari doverek inceltiyoruz.Karisimi bir firca yardimi ile tavuk dilimlerinin her iki tarafinada suruyoruz.Bugarda pisirdigimiz kuskonmaz ve kurutulmus domatesleri tavuk dilimlerine bolusturuyoruz.rulo seklinde sardigimiz tavugu onceden eritmis oldugumuz yagin icinde cevirerek pisiriyoruz.
Ben tavugun yaninda maydanoza buladigim keci peyniri dilimi ve patates toplari ile servis ettim. Biz tadina bayildik.Esim luks restaron yemegi oldugunu soyledi.

Hiç yorum yok: