1 Eki 2009

Komik Olaylar silsilesi


glitter-graphics.com

Herkes cocuklarini yada evcil hayvanlarini yaziyor.Maalesef ikiside bende yok.O yuzden kendi yasadigim bana komik gelen olaylari unutmamak adina yazmak istedim.

*Texel gezisinde kayinvalidem esimle beni bir dakika yanliz komadi. Esim romantik takilmak istedi. Cumartesi aksami sabah gittigimiz Deniz Fenerine goturecegini soyledi.Aksam arabaya gidecegiz bir baktim bu da hazirlaniyor esim annemde geliyor dedi gozleri omuzlari oyniyarak sinirlenmis belli bende gulumsedim tabi diye. Kadin 80 yasinda esimin babasi ile sikiliyor surekli otur uyu yat kalk gezdirmiyor diye sikayet ediyor.Ki bana gore siki geziliyor. Baktim cocuk gibi sevindi hic ses etmedim.

Esimin pekde onaylamadigim bir huyu benim yanimda annesine sesini yukseltmesi. Onlara gore bu cok dogal.Neyse efendim geldik fenere arabalar siralanmis kimisi genc kimisi bizim gibi orta yasli insanlar kah arabada kah getirdikleri banklarda oturuyor kumsali gokyuzunu seyredip konusuyor koklasip opusuyor.

Esim bana seslendi gelsene diye baktim bu yuruyor dedim simdi patlaticak gittim yanina kayinvaldem dibimizde oyle romantik takilmaya cabaladik.

** Baska bir komik olayim da kayinvalidem yolda yururken durum gaz cikariyor.Birde bir halt etmiş gibi kıkırdıyor. Güleyim mi ağlayım mı bilemiyorum.Çok mu acımasızım bilemiyorum ama bu durum sinirimi bozuyor.


*** Bayağı bir süreden sonra bisiklete binmeye çalıştım 10 yıldır kullanılmamış fren yerine ters pedal çevirme yapılan inanılmaz ağır ve yüksek eski bir İngiliz bisikleti idi. Namussuz eşim beni filme aldı :)


**** Geçen gün bana biri Hollanda'ca nasılsınız diye sordu.Hoe gaat het? benim cevap eşim Mijn maan. Bomba değil mi :) sonra dan kadının bana nasıl gidiyor diye sorduğunu anladım.Ama kadın dumur İngilizce olarak sordu :) rezillik diz boyu çalış kızım şu Hollanda cayı.

*****Alışveriş yapıyorum bayan soruyor Hollandaca olarak hediye mi? kendinize mi ben cevap veriyorum ingilizce kendime diye kadın bozuk para soruyor Hollanda ca ben ingilizce tekrarlatmadan çıkarıp veriyorum bozuk parayı sonra poşet istiyor musunuz diye soruyor Hollandaca olarak ben İngilizce hayır kendi alışveriş torbam var diyorum. Birbirimize bakıyoruz gülüşüyoruz bana ingilizce iyi günler diliyor ben de Hollandaca görüşmek üzere diyorum.

Bu ne ya :)


Tren deyim karşıma 60 yaşlarında bir bayan ve torunu oturuyor. Kız koket anneanne yada babaannede öyle. Kızın eline kurabiye tutuşturuyor. Kız 5 yaşından fazla değil bu arada. Sıkı durun kızın cevap Anne/ Baba anne ben diyetteyim. Benim ağız açık kalıyor.

Yine trendeyim yapay gölden yüzmeden dönen büyük bir grup öğrenciye rastlıyorum. Çeşitli yaşlarda öğretmenler bunları zapt etmek için ellerine kağıt vermiş boya kalemleri ama görseniz içeride kendi düşüncenizi bile duymanız mümkün değil. Olaya aynı yerden dönen 5 çocuklu ailede katılınca tam şenlik oldu. Yer bulamadılar her biri bir yere oturdu. Küçük oğlan da benim yanıma. Kanımca bizim dana kadar birşey o kadar yorulmuşki koltukta uyuyor ama kafa öne düştü baktım düşecek elle öne destek yapıyorum ani fren yaparız kafayı gözü yarar diye bu uyandı nasıl oldu anlamadım son 20 dk kucağımda kafası ile yolculuk ettim. Saçlar ıslak üstüm başım ıslandı :)

6 yorum:

Delfina ; dedi ki...

ne güzel komik olaylar zinciri bu böyle naneşekerim...

demek bu kayınvalidelik tavırları her millette var,sen de çok anlayışlı bir gelinsin maşallah...

5 yaşındaki kızın diyette ne işi var yaa,çok mu şişman?tövbe yaaa...

hollandaca zor bir dil galiab di mi,almanca gibi kaba gelio bana :))

sevgiler canımmmmm

Nane Şekeri dedi ki...

Delfinam vallahi oyle kiziyorum bir taraftan uzuluyorum hallerine cocuklarindan uzak bizde ki kadar yakin degiller.
Bende sasirdim aralarindaki konusmanin hepsini dil fakiri olmam nedeni ile anlamadim.
Hollandaca G sesi zor. :) Grammer daha basit.

Chris'in Annesi dedi ki...

cnm cok güldürdün beni hele ıslak sac olayı benı mahfetti:)

Nane Şekeri dedi ki...

Sorma boncuğum ya millet üstüme işedim felan sandı sanırsam :)

Unknown dedi ki...

canım ben en çok hollandaca ingilizce diyaloğa güldüm bi an gözümün önüne getirdimde :)))
çok öpüyorum seni

Nane Şekeri dedi ki...

Pınar hergün ayrı bir dialog bende görsen :) Çok gülüyorum halime