22 Ağu 2011

Gelismeler

Bu haftasonu Best'te idim.Esimin bitirdiği islere bakıp nerede ne olacak ona karar verdik.
Öncelikle gelen arkadasinın çok güzel bir tavsiyesini değerlendirmeye aldık.
Yatak odamızı değiştirip benim hobi odasını "walking closet" olarak değerlendirmeyi planlıyoruz. Ki bu muhteşem olucak. Hobi odası olarakta daha önce planladığımız yatak odasını kullanacağız. Odalardan birini misafir odası olarak düzenliyoruz. O odaya tv cek yat koltuk ve kitaplıkları koymayı planlıyoruz. Garajın kapısını otomatik yapacağız.
Bahçeye bir adet şeftali bir adet mese(ki bu ağacı şimdiki evimizin bahçesinden taşıyacağız. Sorduk hangi mevsim uygundur diye cevap bekliyoruz. On bahçeye tam girişe hanimeli dikilecek. Arka bahçe için lale soğanları alacağım. Lavata istiyorum girişe misler gibi koksun.
Bu resimleri hafta sonu arka bahçede çektim. Bahçeye güzel bir masa takımı salıncak sezlong ve yer minderleri almayı planlıyoruz. Ben su açık havada kullanılan sobalardanda istiyorum. Çok sevimliler. Ustalar ile pazarlık son sürat devam ediyor. Bu arada esim eski duvardan duvara halıları soktu.banyoyu yıkıp çıkanları çöplüğe götürdü. Salondaki laminati söküp onuda çöpe attı. Kayın ailem on bahçeye ortamda ekip gülleri budadilar. Ayrıca çimleri kesip, çalıları sekle şelale soktular sag olsunlar. Bende su hanimeli ve laleleri halletmeliyim.
Mutfak için karolarimizi sectik. İsmarliyacagiz kismetse. Banyo için kuveti iptal ettik normal sıradan bir kuvet takmayı planlıyoruz. Duş ayrı olucak esim o sekilde çok istediğinden. Bana göre gereksiz yer kaybı. Mobilyayı gene ıka alacağım şimdiki mobilyamızdan çok memnunum gene aynısını düşünüyorum. Birçok mobilya için adresim İkea olacak. Kütüphanesini mutfak dolaplarını beğeniyorum mutfakta tüm tezgah granit olacak onun için Ayrı bir firma ile anlaşacağız. Artık biraz biraz ilerliyoruz bebek adımları ama ilerliyoruz. Banyomuz için taşımızı mobilyamızı sectik bir kuvet bir dusluk secmek kaldı. Dua ediyorum su duvar üstadınıza ayarliyalim ki duvarların düzeltme ısı başlasın salonu masif parke yapacağız onun icinde alacağımız dükkandan usta sormamız lazım.
Böyle iste Best' te son durum budur.

2 yorum:

pinarbk dedi ki...

PInar'cığım merhaba:) Ne zamandır sana yazamasam da reader'dan okuyorum seni. Ev konusunda kolaylıklar dilerim. Umarım herşey gönlünce olur;)

Çok öperim.
Sevgiler...

Nane Şekeri dedi ki...

Pinarcim cok tesekkur ederim,
Ancak girip yanit yazabildim ozur dilerim.
Iyi Bayramlar