9 Ağu 2011

Planlar..planlar

Su siralar surekli plan yapmakla mesgulum. Isin ucu kacmis vaziyette. Bu memlekette usta bulmak cok zor buluncada plan yapmak daha bir zor.Kim kimden once ise basliyacak o zaman musaitmi.
Kafamin icin kazan gibi.
Yeni evimizde
1-Giris(Hol-antre) te duvarlar tugla bu duvarlari duzlestirerek macun boya ikilisini uygulamak istiyoruz.
Ayrica mutfaktan bu alana acilan kapiyi iptal edip duvar ordurecegiz.
Yerden isitma yapilarak(eger beton eski taslarin kirilmasinda cok zarar gorurse tamamen sokulmesi gerekiyormus yerden isitma dosenince yeniden beton dokulmesi gerekecek) yer karolari dosenecek. bunlarin hepsini farkli kisiler yapacagi icin bir ton ayarlama gerekiyor.Duvarlari boyatmamiz lazim.
2-WC tamamen sokulecek tum taslar kirilacak yeni yer karolari ve seramik yapilacak-yerden isitma dosenmesi lazim
3-Mutfak-eski mutfak tamamen sokulecek yerleri ve duvarlari kirilacak yerden isitma duvarlar duzeltilip boyanacak yeni mutfak monte edilecek(bu noktada Ikea dan mutfagimi sectim-yanliz tezgah granit olacagi icin onun icinde ayri bir kisilik gerekiyor).
4-Kiler -Burasi tamamen yikilacak yerden isitma ve yer karolari dosenecek duvarlari duzeltip boyayacagiz. Cift cam degil cift cam takilacak. Buraya camasir makinesi-kurutma deep freeze girecek birde dolap yapacagiz.
5-Salon tum yerdeki laminat cikacak buraya masif tahta dosenecek duvarlar duzeltilip boyanacak sominenin cevresine dekor yapilacak
6-Yatak odalari(4 adet)+1 hobi odasi tamamen hali sokulecek laminat dosenecek,duvarlari duzeltip boyanacak. Camlari cift cam olucak.
7-Banyo tamamen sokulup kirilip, yeniden yapilacak
8-Tum evdeki kapilari degistirmek istiyoruz.Fiyat alma asamasindayiz.
9-Cati kati dolaplar monte etmeyi planliyorum.(Tum dokuntum toplansin)
10-Garaj- Raflar takilacak kapilari degistirmeyi planliyoruz.
11-Bahce kulubesi-Raflar monte edilecek bitkiler icin ufak bir tezgah koymayi planliyorum
12-Depo-Boyanacak Dolap alinacak
13-Bahceye 1-2 agac daha dikmek istiyorum
14-Giristeki cardaga hanimeli dikmek istiyorum
15-On bahcedeki gullerin bakim gormesi lazim belki 1 tane de gul fidani eklerim

Bu saydiklarim kaba isler birde ince dekorasyon girince sende delirmez misin blog?? Bu kadar isin altindan nasil kalkilir diye... Ama ben cok mutluyum.Raziyim butun o dokuntuye.

Hiç yorum yok: