8 Ağu 2011

Kredi Karti Magduru




Yillardir Kredi karti kullanir,odemelerimi hic aksatmadan yaparim.Simdiye kadar  kartini kulladigin bankalar ile ilgili hicbir problem yasamamistim. Simdiye kadar.Seninle yilan hikayesine donen kart hikayemi paylasmak istiyorum blog.

Hikayemiz  17 Haziran 2011 Cuma gunu Turk cep tlf gelen sms ardindan aranmamla basladi. Suresi dolmak uzere olan B***s kartimi teslim etmek uzere ulkemin nadide kurye sirketlerinden A*ktif kurye gorevlisi arkadas kartimi teslim etmek icin beni lobide bekledigini soyledi tlf. Bende kendisine artik yurt disinda gorevli oldugumu kartimi teslim alamiyacagimi bildirdim. Adres degisikligi ve teslim bilgisi icin mutlaka bankami aramami tembihledi kurye gorevlisi. Bende tatil donusu solugu telefonda aldim. G*** bankasini aradim. Yurtdisina kurye gondermediklerini iletti yetkili arkadas , bende kiz kardesimin is adresini verip teslimatin ona yapilmasini istedigimi soyledim.Adres degisikligi yapildi kuryeyi aramami teslim alacak kisinin bilgilerini iletmemi soylediginde takvim 20 Haziran 2011 Pazartesi idi.
Kuryeyi aradim 1-2 saat sonra kurye sirketinden ilgili arkadas daha bankanin kendilerine bildirim yapmadigini ertesi gun aramami rica etti.
Aradim…. Neyse degisiklik talebi ulasmis ancak bu arada kart ev adresime gitmis yani baska bolge L
Kartin oradan gelmesi icin 1 hafta bekledim, gene telefonla arayarak bilgi almak istedim kartin acentada oldugu bilgisini paylasti yetkili arkadas!!! Tum secere ile birlikte ama kuryeye cikamadi bir turlu…

Tam bir ay bu telefonlasma devam etti. Sonunda bankayi sanirim 7. Yada 8. Kez aradigimda sanirim sinir krizi geciriyordum,yetkili arkadas halime acidi karti iptal edip yenisini bastirmak icin talep girdi.
Bir hafta sonra yeniden aradigimda kartin yine nadide sirket A*tif Ileti yada Kurye nemerem ise ona verildigini ogrendim.En son sanirim telefonda agliyordum  yada sinir sinir guluyordum hatirliyamiyorum.
Ve tahmin edilecegi uzeri son bir kez kuryeyi aradim bana demezler mi 23.11 de kart teslim edilmek uzere is yerine gidilmis ziyaret gerceklesmis dikkatinizi cekerim ama kimse beni tanimiyormus teslim edememis. Agliyim mi guleyim mi?bilemiyorum tabiki o saatte kimse ziyaret felan gerceklestirmez muhtemelende o saatte sisteme girilmis.

2 hafta once aradim bankayi karti iptal ettirdim.Sinir hastasi olucaktim yoksa. Birde musteri hattini aradigim icin utanmadan bana ‘’ size sunulan hizmetten’’ memnun kaldi iseniz E yazip xxxx gonderin diyor.

Aglamak istedim. H yazip gectim. Ilk is arayip karti iptal ettim .Istemiyorum artik kartinizi diyerek.Hergun kartin limitini arttiralim diye sms geliyor digger kartlarima (ki bu kartin limitini arttirmam icin de her ay mutlaka ariyorlardi) ihtiyacim olursa digger kartlarimin limitini yukseltirircem.Bu ne yahu. Sinirimi ancak yatistirdim.

Hiç yorum yok: