27 Mar 2012

Gecmis olsun

Soyle bir cep telefonumun albune goz atarken aslinda ne cok bloga yazmam gereken sey oldugunu fark ettim.Gecmis olsun dedim kendi kendime sonra olsun yaz yine diye karar aldim unutmamak adina.

Texel adasina gittik bir haftasonu. Esimin ailesinin yanina. Guzel bir haftasinu gecirdik dinlendik.


 




Eindhoven'a has bir etkinlik olan Glow etkinliginden bahsetmek istiyorum. Her yil bir tema esliginde bir isik festivali yapiliyor "isiklarin sehri" Eindhoven'da. Bu senede yapildi gecen sefer havanin inanilmaz yagisli olmasi yuzunden biz gitmemistik. Ama bu yil muhtesem bir hava vardi Ekim ayi son derece temiz, sakin acik bir gokyuzu ayisigi esliginde 1 saat 45 dakika gibi bir surede haritada verilen rotayi tamamladik. Bazi kisimlar inanilmaz caba ile yapilmisken kimi gosteriler cok yavandi. Kalabalik bir gurup esliginde yaptik yuruyusumuzu. Bedava ya kacirmamisti Hollandalilar.Isiklarin hepsinin resmini cekemedim.Encok eski kilisenin uzerine yapilan isik prejeksiyonunu(valla yanlis yazmis olabilir) bayildim.


Bir hafta sonra annemi misafir ettik. Babamin saglik durumunu ogrenince keyfimiz kalmadigindan onun icin yaptigim tum plan suya dustu. Epimiz kolumuz kalkmadi. Bir gun esim bizi Duseldorf'a goturdu. Eti topu o.

 Ardindan babamin ameliyati icin istanbul'a gittim. Bu sefer sari kizimda kaldim. Allaha cok sukur babam sag salim cikti ameliyattan.

Yilbasina istanbul'da girdik.Kardesime baby shower partisi patlattim.O resimleri ayri bir yayimlayacagim.

Dogum gunumde opucukler esliginde uyandirildim ardindan cicek ve karti aldim. Hafta sonu Best'te cok sirin bir restorantta yemek yedik.

Sevgililer gunu mesela,canim bana bir buket cicek ve kart esliginde muhtesem lezzetli bir yemek hazirlamisti. Sofranin fotorafini cekmedigime uzuldum acikcasi.

Hiç yorum yok: