8 Mar 2012

Evvel zaman icinde.....

Bu aralar diziler ile kafami bozmus durumdayim.Lost'un yapimcilarinin yeni dizisi Alcatraz, konusu degisik geldi ama Lost'ta yasadigim hayal kirikligindan dolayi cok baglanmamaya calisiyorum.Yine bilim kurgu bu sefer polisiye gerilim ile harmanlanmis.

Yeni basladigim bir diger dizi de Once Upon a Time. Bu diziye bayiliyorum.Cok yumusak bildigimiz cocuk masallarindan kurgulanmis guzel bir dizi.


The river da yeni basladi izlemeye devam edip etmemekte kararsizim bakalim

Bir diger bilim kurgu dizisi ise Terra Nova. Karakterleri sevdim sanirim seyredecegim.


Ama yeni basliyan dizilerdeki en buyuk risk dizideki konuyu sonlandirmadan diziye final yapmalari. Son derece itici bir durum. En onemlisi izleyeciye saygisizlik. "V" , '' Vanished'' , '' Flashforward'',"invation' bunlara ornek verebilirim cok gicik oluyorum oyle sap gibi konuyu toparlamadan bitirmelerine diziyi.

Bu aralar cidden acayip dizi seyrediyorum bakalim.

Hiç yorum yok: