29 Mar 2012

Negatif enerjimle doverim seni!!!

Bu aralar safi sikayet ediyor, soyleniyor en basta esim ardindan is arkadaslarimi bezdiriyorum. Hic sevmedigim insan tipi. Bugun bir is arkadasim yemekten sonra "kizim negatif enerji sactin ya!!"diye serzeniste bulundu. O an cok bozuldum ama asansorde iken son birkac haftanin muhasebesini yapinca hakli oldugunu anladim.Hemen modu kapattim, negatif dusunceleri, karamsarligi,sevimsiz suratimi hepsini kaldirdim cope attim.Kimse ama hic kimse boyle biri ile takilmak zorunda degil. Bu ne yahu uc gunluk omrumuz var zaten.
Hadi hep beraber "Don't worry , be happy".

1 yorum:

Tatlı Kiraz dedi ki...

selam, blogunuz tesadufen buldum diger bloglarıniza da goz attim
bende rotterdamda yasiyorum :))
benim blogumada beklerim
http://tatlikiraz.blogspot.nl/