19 Haz 2007

Ahhh İstanbul

Kısa bir aradan sonra sizlere yazmak için zaman ayarladım. İstanbuldaydım. Özlemişim geç saatlere kadar alışverişi kız kardeşimle kahve içmeyi annemle balkon oturmalarını erkek kardeşimin takılmalarını babamın sohbetlerini dostlarım kankilerimle dedikoduları.... Özlemişim ben İstanbul'u . Bu sefer yanımda eşimde olduğundan bayağı yoğun bir programımız vardı. Pazartesi günü annem anneannemi teyzemi kuzenlerim müjde ve murat'ı kızkardeşim ve eniştemi ve tabi yeğenim Borayı bir araya topladı.Enfes bir soframız vardı.Neyse efendim Salı günü alışveriş felan akşam Kankim Hande ve eşi Volkan'nın yeni mekanlarına gittik ordada mide fesatı geçirircesine yedikten sonra balkon keyfi yaptık.
Çarşamba günü Büyükadaya gittik. enfesti Edward bayıldı.

İstanbul Hatırası


o gece hep beraber Halamdaydık. Yine yedik haliyle....


Perşembe eminönündeydik alışveriş olayımız vardı pörtledim valla.Hollanda bu kadar sıcak değil Belçika'da aynı durumda.

Eminönü


O akşam Moğol restorantına gittik manyak bir olay Mogamango gibi bir isşmi var Suadiye Park ta bayıldım valla. sonra Çatalçeşmede ki Kahve Dünyasına gittik bizi nerdeyse kovacaklardı herkesin ipraişini birbirine karıştırdılar eksik geldi felan falan... Ama biz çok eğlendik.Fotoraf makinesi almamış resim yok :(


Cuma evdeydik yattık ense :) ama ben sabah erken kalkıp masaj yaptırdım. Valla ne yapim şansı yakalmışken.

O akşam da Kankilerle Günaydın Restoranttaydık maalesef servis felaketti. Ama hepsi ile görüşmek muhteşemdi. Eksik vardı haliyle alacağım olsun.

Kanki gecesi



Cumartesi Adapazarına Babamın bahçeye gittik kiraz topladık şahaneydi sonra Barbeque ye amcamlardaydık yengem döktürmüştü valla.... Hepsinin ellerine sağlık.

Adapazarı


Pazar günü babalar günü nedeniyle annem kahvaltıya kızkardeşimin aileyide aldı.

Ve dönüş bir buruk oldu benim için. Ama hoş bir tatil yaptım ....

Hepinizi çok seviyorummmmm

Hiç yorum yok: