22 Haz 2007

Iste karşınızda Bora... Benim bir tanecik yiğenim. Kızkardeşimin oğlu aslında gerçekten de bir tane. Bizim çekirdek ailede tek torun oluyor kendileri. Bu resim benim en sevdiklerimden. Bu gittiğimizdede aldım bir ton resmini. Kendisi motor tutkunudur. Bu İstanbul ziyaretine gitmeden önce Babaannemin cenazesi için İstanbul'a gitmiştim sordum gelecek hafta ne getiriyim diye önce araba dedi kırmızı sonra durdu Motor dedi. Bu motor sevdası onda daha bebekken vardı.Ailede kimsede motor yok oyuncak olarak bile alınmamış bu motor sevdası nedir bilemiyoruz. Çocuk bebekliğinden beri motor diyor başka birşey demiyor. Daha tam oturamazdı kucağımızda ne zaman motor geçse kafayı kaldırır bakınırdı. Neyse efendim Edward la gittik buna oyuncak küçük bir motor aldık. Gidince de verdik delirdi ama çocuk üste oturmaya çalışıyor,Edward üzüldü yanlış oyuncak aldık bak kırılacak dedi. Beraber soluklanmak için Tepe Natilius a gittik biraz dolaşırken işte ordaydı kırmızı motor gerçek lambalar.müzik sesi.arkaya ve öne hareket kabiliyeti şarj edilebilir. Satıcı arkadaş 3 yaş için dedi fiyat bu dedi ben vaz geçiyordum eşim durdurdu. Alalım biz bunu diye. Neyse aldık eve getirdik Bora dışardaydı eşim hemen şarja taktı bir yandan da monte ediyor. Bende kutuyu kapattım. Boş olarak salona gittim bu kutuyu görünce heyecanlandı neyse efendim.... Sonra kutu açılır iç boş baya bir bozuldu Edward içerden Motor ile gelince bu köşeden Motoru görünce kendini bir attı az daha kafa göz gidiyordu. Şimdi soruyorlar motoru kim aldı diye bu cevap veriyor '' edvırt'' oğlum teyzen de aldı bu aynen yok yok ''edvırt'' :)Biz bu iki yaş dedik kolay kavrayamaz yetişemez diye endişelendik 15 dk sonra herşeyi keşfetmiş ve pedala da gaz veriyordu.

Kocamla iyi anlaşıyorlar Boranın Türkçe seviyesi eşimden 1 derece daha iyi eşime bazı şeyleride öğretti ''dop nerede''- top nerede- '' buz'' ... akşam eşim sordu Pınar bunar nedemek diye... bende açıkladım eşim güldü çünkü Bora buzu düştüğünde cildi morarmasın diye koydukları için her çarptığında yada düştüğünde Edward a bağırıyormuş Buz Buz diye...
Benim bir tanem bu hafta ailesi ile tatilde. Tatil dönüşünü merak ilen bekliyorum. İyi tatiller Bora.... Enişteciimmmm ve Bora nın annesi Didommmm

Motoru Bora ve biz

2 yorum:

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

geldim anacığım kafamı toplayıp, çamaşırlarımı yıkayıp anılarımı yazacağım.ama şu anda çok yorgunum be anacığım

murty dedi ki...

Ne diyeyim? Hem Pınar'ımızı, hem Edward'ımızı özlemişim. Gelecek sefer İstanbul'a geldiğinizde belki de ben çakı gibi bir... Eee.. Neyse. Bu konuya şimdilik girmeyelim :)

Geldiğinizin ertesi akşamı yenilen aile boyu yemekte, ailemizin ne kadar bir arada olduğunu görüp yaşadığım mutluluk beni gerçekten sarhoş etti. Hoş tekila birasının da yardımı var ya, neyse :)

Kokmongogomogo'daki (ben galiba bu ismi aradan seksen yıl geçse tam olarak aklıma kazıyamayacağım :) enfes yemekte ise, güzel sohbet, aile-arkadaş sıcaklığı, gurbettekinin hasreti ve gurbettekine duyulan hasret başrollerdeydi. O gecede bir figüran olabilmek bile bana büyük bir keyif verecekken, beni masanıza; hem de cam kenarına buyur ettiğiniz ve bizleri sizsiz bırakmadığınız için teşekkürler sevgili Pınar ve Edward.

Bu güzel geceyi organize eden BoranınAnnesi mahlaslı meçhul kişiye de ayrıca teşekkürler.

Arayı çok açmayın e mi? Yoksa çakı gibi bir ... Neyse :)