3 Kas 2007

Sobeleyen sobeleyene


Bu seferde kiz kardesim Sarikiz sobelemis beni o eksik olsa sasardim Peki bakalim sarikiz iste sorularinin cevaplari.....

Benim icin mutlulugun resmi : Ailemle sevdiklerimle olup onlarla gulup yeri gelip agliyabilmek
o yuzden sanirsam bu resim en uygun resim olucak.
okudugum kitap Latife Hanim Ipek Calislar a ait.187 sayfasinda" ...Yakin Tarihimiz dergisi , Anadolu Osmanli Ihtilal Komitesi nin bildirisindeki ofkesinin Latifeýi hedef alislarindaki nedenin ayak ayak ustune atmasindan kaynaklandigina isaret ediyor..."
Ben de Boncugumu ve Kiyokimi sobeliyorum Hadi bakalim Boncuk ve Kiyoki sira sizde :)
Cevaplayin bakalim :
1- Mutlulugun resmi sizce nedir?
2-Bu kitap 187 sayfa olayi beni baydi o yuzden ben sevdiginiz bir dizideki karakteri kendi kelimelerinizle tasvir etmenizi size yakin buldugunuz ozellikleri vs anlatin derim (10 kelimeden az olmasin lutfen) gene insafliyim bakin 50 diyebilirdim
3-Sik basiniza gelen 3 olay (orn: bankamatikte para bitmis olmasi vs)
Hadi bakalim aksiyonnnnnn

Hiç yorum yok: