24 Kas 2007

Tembel nane şekeri

Hafta sonunu bulduk ya nasıl da sevindim bir bilseniz. Tembellik kanıma iliklerime herbir zımpırtıya işlemiş ya. Ama kırcam bu döngüyü. Karar verdim 2-3 hafta önce. Dedim ki ne bu bir kütle gibi yaşamak daha 34 yaşındasın... ne yapıyorsun... Düşünmeye ancak hastayken vakit buldum allahım ne tembellim ya :)
O günden beri yediklerime bakıyorum o tarihte 108.2 imişim 101.8 kg ye düşmüşüm :=) sadece dikkat ederek başarı valla. Sonra mektuplarımı yazdım trende. Evimi yerleştirdim.
Güzelce giyinmeye başladım Sarıkızım.

Ama saçlara hala birşey yok güzel makyajda yapıyorum artıkın. Krem vs kullanmaya başlayınca yaza fıstık olucam fıstık ikinci step spor olayı olucak bakalım 90 kg ineyim kendime bisiklet alıcam :) hediye niyetine

Bugün alışveriş yapıcaz haftaya perşembeye kısmetse İstanbul da sevdiklerimle hasret gidericem.

3 yorum:

Chris'in Annesi dedi ki...

evett canım demek artık kendımıze geldıkk..bak ne guzel kılo vermıssın ,sen gercı her halınle guzelsın bebegım ama tabıı cocuk olayına gırecek arkadasımm benımm ,boyle kararlı gıdersen bayagı kılo vereceksın canım yaaa..cok sevındımmm...opuyorumm..

Kiyoki dedi ki...

şekercim ben bu kadar verdiğini bilmiyordum acayip mutlu oldum:))Devam şekerim bisiklet yakın görünüyor

Nane Şekeri dedi ki...

Teşekkürler kankilerim. Bu günüde zaiyatsız atlattım :)