24 Mar 2008

Paskalya

Evet bir paskalya tatilininde sonuna geldik. Paskalya'da ne yaptık evdeydik. Eşim yılan hikayesine dönen banyoyu yapmaya çalıştı durdu ben evi toplayıp temizledim.
Açıkçası evim diyemiyorum nedense demek istemediğimden değil pek öyle hissedemiyorum son zamanlarda sanırım sebe bu :) Elimi nereye atsam eski püskü şeyler eşim için değeri olamaz çünkü biri evini temizlerken atmış oda almış çoğu eşya için geçerli bu birde demiyorlar mı :::: ben eşya değiştiricem diyince " ama eşyalarınız güzel " bende o zaman siz niye attınız yada o zaman size verelim zira ben istemiyorum kendilerini de:)
.
Neyse ne Paskalya için biraz birşeyler almıştım süsledim püsledim ortalığı bir heves ile.Kahvaltıdan önce bir baktım Edward bana hediye almış :) Kocaman bir paskalya tavşanı çikolatası :)
.
Bu arada kahvaltımızda Tavşan şekli verilmiş taze kaşarlarımız bile vardı.
Yumurta kapşonlarım nasıl ama :)
Paskalya
Bunun dışında ne yaptım bol bol temizlik. Düzenlemeler vs vs....
.
Geçtiğimiz Perşembe eşim gene delme kazma çalışması yaparken gaz borusunu delmiş bu sebeble Perşembe ve Cuma günü Doğal gazımız yoktu buda ısınma yemek olayını kaldırmıştı.
Fırında pişirdim mikro dalgada ısıttım :)
.
Fan ile ısındık neyse ki Cuma günü halletti kendisi.Ki Cuma günü maalesef kar ve dolu fıtınası hava nerdeyse 2 derece :) Allahtan annem orası soğuk memlekettir diye bana Şeker Pembe renkli bir Polar sabahlık almış inanın şimdiye kadar 1 kere giydim onunlaydım bütün gün ...
Saolsun annecim. Ben sıkıntılıyımdır pek giyinemem öyle kalın ama :) Şartlar gerektirdi...
.
Bu bize Banyoda 2 gün , Cepten de EUR 350.00 patladı az çok diyeyim.
.
Pazar sabahı yan komşumuzun bahçesinden bir ses "Yumurtalaaaar" komşumuzun 3 yaşlarında bir kızı var belki daha büyük olabilir geleneğe göre bahçeye yumurta saklıyorlar bunlara da bir sepet veriyorlar. Buncağızda yumurtalara sesleniyor nerdesiniz diye :) Biraz seyrettim kendisini .... komik dolandı durdu bahçede.
.
Bu gün kar vardı öyle tembel tembel yağıyorlar.Üşengeç üşengeç uçuşmuyorlar ağır ağır düşüyorlardı birer birer.
Hoştu.
Yarın işe başlıyoruzzzzz.. Pazartesi sendromu yok ama 2 günlük tatilde müşterilerimizin çalışmış olması demek bizim bu hafta çok işimiz var demek :)
.
Hepinize iyi haftalar

1 yorum:

Chris'in Annesi dedi ki...

CNM BAYILDIM BEN BU DEV TAVŞANA NE KADAR BUYUK YAHU YE YE BITMEZ BUU..
NASIL YIYCEKSIN COK MERAK ETTIM,BEN GELSEYDIM YARDIM EDERDIM YEMENE HİHİHİ ..COK TATLIYMIŞŞ..BİZİM CHRIS E DE BIR TORBA ONLARIN MINYATURLERINDEN GELDI AMA COGUNU KIM YEDI BIL BAKALIM HAHAHA ...COCUGUN DIŞLERI CURUMESIN DIYE TABIKI YOKSA BAŞKA NIYETIM YOKTU:)