24 Mar 2008

Yeni bir Hobi...





Yavaş yavaş üzerimden o tembellik kalkıyor gene o hiper aktif kişiliğime kavuşuyorum.
Bu aralar yeni merakım pasta süsleme. Şu şeker hamuru ile çalışmalar şimdilik internetten okuduğum yazılardan yararlanarak oyun hamuru ile çalışıyorum. Ki bunu bir sitede okudum ayrıca cadı kardeşim söyledi hala bana takılıyor. Ama ilginç olan oyun hamurunun beni acayip rahatlattığı.
İnsanın kafasını dağıtması için böyle birşey yapması lazımmış anladım:)

Bir iki hoş internet sitesi vermek istiyorum.


www.debbiebrownscakes.co.uk

Yandaki resimde bu siteden alınmıştır. Benim favorilerimden biri.
İlerde bu workshoplardan birine katılmak istiyorum.
Fena da olmaz hani...

9 yorum:

Chris'in Annesi dedi ki...

AYYY BEN DE COK OGRENMEK ISTIYORUM CANIM YAA COK ISTIYORUM HARIKA BIR HOBI,OGRENDIKLERINI YAZ BANA DA ,ASLINDA KURSA GITMEK TE HARIKA OLUR...AMA TABI DENEYEREK TE BAYAGI ILERLEYEBILIRSIN.BEN DE ALIYIM SU HAMURLARDAN CHRISLE OYNARKEN OGRENEYIM BIRAZ..

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Şeker hamuruna bulaşmayan dünyadaki tek kadın ben olacağım bu gidişle :/

Nazkız dedi ki...

Aaaa nefis gözüküyor şekerlemeler! ben sardırdım geçen yaz kızımın pastasını kendim yaptım nefis oldu.... Bu sene yine ben yapacağım ve bu sefer senin verdiğin siteden yararlanacağım.

Bu arada oyun hamuru stres atmaya birebir bence, hani şu stres topları gibi:-)))

Nane Şekeri dedi ki...

Boncugum ogrenir ogrenmez sana elbetteki yzarim. Ama oyun hamuru cok hos bir olay hem chris ile vakit gecirebilirsin biraz
Biyocummmmm ne demek senin elinden ne kurtulmus belki bu olay dikkatini cekmiyor
Nazkiz kiskardesim bazi siteler vermis oldukca faydali bir ara yaptiklarimin resimlerini cekip siteleri verecegim bir deneyim de :)

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Ohhh, çalış kızım niye sana tüyo verdim Borrynin pastayı beleşe getirmek için. O şıkıdım pastalar inanılmaz pahalı be, hadi nanem temmuza kadar çalış bakem, ben sana lojistik destekte sağlarım inan.

Nane Şekeri dedi ki...

KIZIM LOJISTIK DESTEK ICIN TSK EDERIM AMA TEYZE ISKOCYADA :) AMA SOZUM SOZ OGLUSUMA YAPICAM EN KRALINDAN BIR PASTA

Esra dedi ki...

ben de uzun zamandir istiyorum ama bir turlu zaman bulup baslayamadim. Deneyimlerini merakla bekliyorum. Sevgiler

Nane Şekeri dedi ki...

Esracım oyun hamuru ile denemelerimin resimleri çok koyu çıktı bir iki tanesini sizlerle paylaşmak isterdim oysa eşimden rica edicem bu hafta sonu deneyip.
Umarım Defne iyileşmiş toparlanmıştır
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the OLED, I hope you enjoy. The address is http://oled-brasil.blogspot.com. A hug.