26 Ara 2008

Sobe....!!!

Sevgili adaşım beni sobelemiş.Ancak araya Noel girince biraz gecikti yanıtım lütfen kusuruma bakma. Nane şekerinin çantasında yok yok.Çevirip döktüm kaybettiğim blok notum içinden çıktı ki deli dana gibi evi döktüm onun için.
1-Cüzdanı
2-Cep telefonu
3-Bir paket bisküvi
4-Küçük şişe su
5-Kitap
6-Hollandaca ders notlarım-mini blok
7-şu an ** vitamin soğuk algınlığı için ilaçlar.
8-İpod'um bazen PSP imi alıyorum biliyorsunuz yol uzun çekilmiyor.
9-Evim dergisi aralık ayı sayısı
10-Kağıt mendil
11-Dudak merhemi

Not: Spor çantası benzeri battal boy bir çantam vardı :)

Ben de Kiyokimi sobeliyorum sende ne var Kiko dökül çabuk.

Pınarcım resim koyamadım zira makinam bavulda yarın İstanbul'a sevdiklerime gidiyorum.
Dönüşümde Londra seyahatimizi,Noel ağacımız,noel kutlamasını yeni yıl yazım yeni listem ve tabi İstanbul seyahatimizi yazacağım.

12 Ocak tan sonra görüşmek üzere.

Herkesin Yeni yılı kutlu olsun.

Nane Şekeri


glitter-graphics.com

Hiç yorum yok: