12 Eki 2007

Ufak bir Haftasonu Kacamagi-2

Hafta sonu Kacamagi




Efendim malumunuz Hafta sonu icin aile saadeti yapalim dedik Esimin ailesine Ellinci evlilik yildonumu icin tatil aldik. O tatilde gectigimiz hafta sonuydu. Cuma gunu olanlari ozetlersek. Esim beni arabayla isyerimden (Amsterdam dan) aldi. Uzunca bir trafikten sonra-sanirsam tum Amsterdam sehri terk ediyordu :) - vardik. Yemekler yendi. Kahve sirasinda Kayinvaldem pat hediyeler verdi. Bilumum tatillerinden almis kadincagiz. Mutlu oldum acikcasi. Tessel a gitmislerdi ordan bana havlu ve bir kolye kupe takim getirdi.Aynisindan gorumceme almis gorumcem denedi. Bu boynuma dar sevmedim dedi :( Neyse birde Britanyadan 1 elma sarabi ve Nuga getirdiler.
Ertesi gun kahvaltidan sonra Hayvanat Bahcesine gittik. Acayip eglendim. Tamamen Bahce kavraminda kafeslerin olmadigi hayvanlara dokuna bileceginiz kadar yakinsiniz. Zurefalar cocuklarin ellerinden ot yiyordu :) Cok sirin maymunlar vardi. Harika bir Kelebek Bahcesi Yapmislar deli gibi sicak ve rutubetli idi ama degdi.Bayildim o renkler o guzellikler.
Aksam malumunuz yemekte idik :) Komikti valla
Pazar gunu eski mezarlari gezdik. Ben 1.den sonra arabadan inmedim onlar tum ciddiyetle arabadan inip taslarin yada toprak birikintisinin onundeki tablayi okuyup kiraladiklari rehberlerden dinleyip haritadan isaretlediler.Sanirim 4 uncusunde Mariette her birinde inmiyelim dedi :) Ben 1.sinden sonra demistim Hep 2 tas tepesinde 1 tas daha ne gorcem ayni sekil :) kivamindaydim.Eve yerleselim resimlerimi yukler yuklemez bu yaziya ekliycem.
Sonra 2,5 km parkuru yuruduk (efendim buralarda mezarlar varmis ama topragin altinda kalmis mis :) bunlarida o ufak plakalardan okuyorlardi) ben bortu bocek bilimum mantar olusumuyla ilgilendim. Resimler cektim. Sonra skipper "i buldum. Hani su fosforlu tirtillar vardir ya oyuncaklarida olur :) cok sirin di bir dala tutunmus tam iste ev hayvanimizi bulduk Edward dedim oda sevdi . Skipper dedim neden dedi Didemin egitimli karincasini anlattim(14-15 yaslarindayken Didem evde bir karincayi bulmus egitiyordu :) ciddi ciddi o karinca da kacmadi bundan belki dedi ki ekmek kirintim var bakiliyorum ...) tamam dedi ordek yavrusundan iyidir dedi. ama Skipper kactiii evet kacti. Yani bir tirtila sahip cikamadim ben kim cocuk yapmak kim :)
Guzel bir gun gecirdik. Kaynanam beni sabah sabah bir germisti ama ben onu daha gerdim galiba ilgisiz kalarak (kendisine yardim etmek icin peynir vs servisi hazirliyorum tabak cikardim delirdi masada tabak var diye kadin kadin don bak bir ne yapiyoruz burda elimden tabagi cekti aldi. Edward gormus suratimi dedi ki sonra bir an anneme yumruk atcan sandim dedi yufff yani hic siddet yanlisi olmadim ama birgun kadinin sacini basini yolabilirim isin sakasi tabi.. ben onun yerine kadina ilgisiz kaliyorum o zaman deliriyor.) Aksamda poffertjes yedim (bagdat caddesine dukkan acmislar gordum :) resmini cektim .gelince deniycem)

Sonra donus :)
Iste benim hafta sonu tatilim. Sit-com gibi bir Kayin ailesine sahibim Mutluyum Gururluyuummm. :)

2 yorum:

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Yuhh be kızım ben farketmedim burayı sen oralardan nasıl gördün. Nedir burası anlat bakim tatlı bişiymi

Nane Şekeri dedi ki...

Pan cake + krep karisimi kurabiye buyuklugunde bir cesit tatli. Genelde pudra sekeri dokup yeniyor birde tarcin seversin valla