8 Eki 2007

Ufak Bir Haftasonu Kacamagi-1

Gönderen Nane Şekeri zaman: Pazartesi, Ekim 08, 2007
Evet bu tasinma isi icinde birde Edward'in ailesi ile haftasonu tatiline ciktik.4 ay onceden planlanmis birseydi. Ees denilen bir koyde kurulmus milli parklara ait bir tesiste, 4 yatak odali 2 banyolu saunali verandali bir ev -country tarzi- kiralamistik Kayincaldem ve kayimpederimin 50.evlilik yildonumu hediyesi olarak.
Cuma esim beni saat 15:00 de gelip Amstell den aldi.(2 saat trafikle cebellestikten sonra kahramanim beyaz atiyla-bizim 20 senelik otomatik vites beyaz bir VW golf marka 3 kapili bir arabami var ben dudul diyorum ama esime bunu anlatmam biraz zor olucagindan Beyaz At dedim o da oyle diyor- )
Allahim bir trafik Amsterdam dan ayrildik yine trafik gidim gidim ilerliyoruz. Bayilicam. Bir iki kez durduk mola verdik. Saat 19:30 19:40 gibi tesise vardik. Ormanin icine kurulmus irili ufakli 50 kadar evle karsiladtik. Sonunda kendimi tuvalete attabildim mutlu ve huzurluydum.(1 kutu kola,1 sise su icmistim)
Odamiza yerlestik,ustumu degistirdim rahat spor birseyler gecirdim uzerime.
Sagolsun gorumcem(**mujdeler olsun Nurdan ogrendim bak aile baglarini) ve sevgilisi Ed yemek hazirlamislar yumulduk hemencecik... Yemek sonrasinda Ed gene butun bulasigi bulasik makinesine atti bir sevindim bulasik makinesi var diye cunku ben evde elde yikiyorum maalesef :( Bir kahve aldik ben izin istedim dus alip kafayi vurdum yattim.Zira Hollandaca konusuluyor tartisiliyor canim sikiliyor.
Cumartesi saat 10:00 gibi kayinvaldem kapiyi tiklatti. Bu sefer zort diye girmedi :) Edward bir turlu ayilamiyor bende kizdim giyinip kendimi asagiya attim. Gorumcem kahvaltiyi hazirliyor ona yardim ettim(iyi gelin Pinar) baktik hersey hazir Edward a cigirdimmmmm. Indi neyse oturuk kahvaltiya. Kayinvaldem gene geldi yanima oturdu.Canim gunlugum traji komik bir olay kadin ben neye elime uzatsam atliyor elimden kapiyor. Masadakiler dondu kaldi bana kal geldi.Neyse cekismeli bir kahvaltidan sonra. Bu sefer makineye bulasiklari ben dizdim. Tabi popomda kayinvaldemle. Hic ayrilmiyor pesimden sanki beni kontrol ediyor gibi .. Allah askina bulasik makinesine bulasik yerlestirirken ne hata yapabilir insan :)
Bu sefer yine itisip kakismaya basladilar kendimi soguk verendaya attim elimde kahvemle. Ardimdan gorumcem cikti. Hava soguk Hayvanat Bahcesi plani iptal dedi. Bende icimden Boku yedik** ozur dilerim ama aynen bunu gecirdim aklimdan... Bir butun gun ayni cati altinda bunlar birbirinin gozunu oyar diye dusunurken Ed gelip Mariette e hazirlanin dedi. Mariette hisimla iceri girdi kipkirmizi bir suratla geldi " Gidiyoruz annemler gidelim diye tutturdu " diye sinir sinirli soylendi ben icimden bayram yapiyorum. Edward da deyince " ya bir turlu karar veremediler " diye soylene soylene giyindi.
Sabahtan alisveris yaptik ordan kartlar almistim . Bende onlari beklerken yazdim kartlarimi. Ben son derece lay lom bunlar stres kupu :)
Neyse Hayvanat bahcesine gittik. Inanilmaz guzeldi. Evet birazcik soguktu ama acik bir hayvanat bahcesiydi hayvanlara dogal bir ortam hazirlanmis kuslar bile kafeslerde degildi. Sadece Panter ve Kaplan a buyuk bir alan tahsis edilmis o da tel orgu ile cevrelenmisti.
Ben neredeyse penguanlerle el sikisicam acayip mutluyuummm. Saat 5 gibi ayrildik kaldigimiz eve geldik.
Aksam icin restarant ta randevumuz var .. giyindik kusandik cikicaz bir depdebe ... devam edicem anlatmaya :)

4 yorum:

Ben Ona Resmen Asigim on 8 Ekim 2007 13:28 dedi ki...

eee peki resimleeeerrrrr.ben penguenli resimleri isterimmmmm.

zuzu on 8 Ekim 2007 21:17 dedi ki...

valla roman okur gibi okuyorum Pinarcim yazdiklarini..Devamini sabirsizliklan bekliyorum soyliyim!!!!!!!!!!!!

UÇANSÜPÜRGE on 8 Ekim 2007 22:20 dedi ki...

canım çözmüşsün gene olayı,seninle gurur duydum ,her ortamda mutlu olmak bizim elimizde,

Nane Şekeri on 8 Ekim 2007 22:29 dedi ki...

Kızım ev taşıyoruz burası zaruret bölgesi gibi ilk parti Edward kendi cep telefonunun kileri yükledi sırada benimkiler varrrr :)

Zuzucum inan roman gibi bir hafta sonu geçirdim

Tabi kızım nefes egzersizi yaptım.Sen yapıyor musun Kiyokiii

 

Nane Şekeri Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Gossip Celebrity