27 Eki 2007

Sonunda Tasindim .....

Selam gunlugum... Sevgili Blogum... Ozlemistim sana yazmayi. Evet sonunda aylardir konustugum tasinma 14 Ekim de gerceklesti. Artik evimizdeyiz. Daha bir mutlu kalkiyorum sabahlari. Hala yerlestikmi nayirrr ama onemli degil artik evimizdeyiz.
Evet banyomuz yapim asamasinda, evet mini minnacik kutu kadar bir mutfagimiz var evet her yer koli bilimum ivir zivir dolu ama EVIMIZDEYIZ. Mutlu oluyorum bu dusunceyle. Bir seferinde ben acayip tripteyim annem bana"Kizim kalbinin sana 'iste burasi evim benim dedigi yer senin evindir" Galiba iste su an o andayim. Ve benim evim burasi. Icimi sicaklik basiyor millete karsi surekli savunmadayim eskiden hep soylenen ben -yol sebebiyle- simdi onlar birseydediginde hemen savunuyorum evimi. Galiba ben evimi buldum :) Ama yeniden bir eve asik olabilirim zira Ailemin Caddebostan daki dairesine de asik olmustum.
Simdi banyonun bitmesini bekliyorum. Kocacim yapiyorda burada iscilik pahaliymis yada beni susturmak icin oyle soyluyor.. ama ogrendigim kadariyla Hollandada millet kendi isini kendi yapiyormus. Kisacasi Nane Sekeri geri dondu ve kizlar sizi cook ozledim.Size ofisten cektigim resmi hediye ediyorum.

3 yorum:

Chris'in Annesi dedi ki...

fistik
eviniz hayirli olsun,umarim uzun yillar mutluluk icinde yasarsiniz orda ,zamanla daha da guzellestirirsiniz evinizi;bir de tatli bebek gelir bu eve insallah kalbindeki gibi guzeller guzeli bir kiziniz olur ...opucuklerr

Nane Şekeri dedi ki...

Tesekkur ederim bir tanem gecmis olsun bu arada!

Adsız dedi ki...

canım, yeni evin de çok mutlu olman dileğiyle gülerek otur. hep kahkaların yükselsin işallah .
biz duyarız buralardan
bebek konusunda da zeyno ya katılıyomm işallah Allah herşeyi gönlündeki gibi nasip eder
çok özledim biliyon muu sana sarılmayıı canımm benimm. kendine çok iyi bakk