8 Eki 2007

Yemek :)

Evet gelelim Cumartesi gecesi etkinligimiz aksam yemegi :)
Giyindim takdim takistirdim. Makyajimi yaptim bunlari bekliyorum. Birden hararetli birsekilde basladilar bunlar tartismaya. Bende sindim bana bulasmasinlar diye sonra anladigim kadariyla tartisma kayinvaldemin Fransa gezisinden bize hediye olarak getirdigi kolye+kupe takimi yuzunden cikmis. Gorumcem ben oyle seyler takmiyorum dedi kadinda Pinar takiyor ama dedi ki bu noktada ben bon bon onlara baktim ki anlamadigimi anlasinlar bana sicramasin gorumcem diye :) Neyse birden kayinvalden ayaga kalkti verdigi hediye sahin gibi Mariette ten kapti soylene soylene odasina gitti. Boylece hediye sorunu cozuldu :)
Ikinci vukuat 49 yasindaki gorumceme " Neden sacini Pinar gibi toplamadin" dedi o noktata koptum ne bu ya anneannemi gecti kadin:) Oha oldum bir nevi. ilerliyen zamanlarda ilginc olaylar vuku buldu . Kayinvaldem hafif yukseldi sandalyesinde ve ZORRTTT osuruverdi :) ben dumur oldum tabi bunun adi da medeniyet arkadaslarim :)
Neyse efendim sonra bana " Sen yarin yemek yemessin dedi." Kadin kadin cumle alem benim kilolu sisko obez oldugumu biliyor sen ne kadar yirtsanda Kocam beni begeniyorrr heyt heyt kocam bunu yanina birakmadi Pinar yarin kahvalti edicek anne dedi ben Ohhh canima deysin edasiyla salak salak sirittim.:)Dönüşümüz tam bir fiyaskoydu (navigasyon yön bulma)aletimiz sisten dolayı gsp den sinyal alamıyor elimde tomtom ben habire sinyal yakalamaya çalışıyorum Edward babasının arabasını kullanıyor el çantasını konsola koymuş arabada garip işaretler baba arkadan söyleniyor tam treji komik durumdayız ben ortam yumuşasın diye Edward ı yatıştırmaya çalışıyorum. Neyse sonunda vardıkta ben de huzur dolu odama kaçtım :) Onlar hala kahve mi içsek snap mı alsaktaydılar. Allahm ya!!! demin o kadar laf ettiniz birbirinize yüzünüzde mi kızarmadı. :=)

İk parti resimler eşimden :

http://www.mijnalbum.nl/Album=E3CX8OXX

6 yorum:

Chris'in Annesi dedi ki...

AYY BOGULDUM CANIM ÖLDUM CATLADIMM NASI BIR AILEDIR BUU ROMANLIK BIR DURUM ILERDE KITAP CIKARIP ZENGIN OLUCAN GIBI GELIYOR BANA BAKSANA MALZEME COKK..SABIR VE SEVGI DILEKLERIMLE..

zuzu dedi ki...

pinarcim simdi soyle diyorum ben; senin hollandali aile biraz extreme maalesef; yani simdi hollandalilari savunur gibi olmasin; ben 2 senedir burdayim ama basima senin yazdiklarin gibi bi sey gelmedi..hele zort falan ;)) bi de su var ki: insanoglu her yerde ayni..bu arada resmen arkasi yarin gibi yazip rating'lerini arttiriyorsun galiba sekerim ;))

Kiyoki dedi ki...

Koptum bu olaya:)))Orda olsam gülerdim tutamazdım kendimi,hollandacayı öğrenme istersen böylece kaçışın her zaman mümkün olacak,tekrar düşün derim.

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Yaaaaaaaaa ben sana yorum yazdım alçak blogger benim yorumu sildi. Şimdi bakim ne yazdın dedim anaaaa benim yorum yok. Zeynebin arkasından yapmıştım yorumumu ama yok .

Özet olarak kızım, abla seni kıskanmada haklı o 2. resim ne edwardın dönme hali. Böle pala remzi gibi çıkmış.

Zort olayında ben herhalde gülmekten zortlatırdım. :))))


Ablacığım Şeker Bayramını kutlar ellerinden öperim.

Nazkız dedi ki...

Ay valla ben tipik bir Türk'üm galiba, yazdıkların bana çok garip geldi...Zuzu'm adına sevindim senin ailenin biraz extreme olduğuna, ama senin adına da üzüldüm ne diyeyim, kolay gelsin....

Bu arada fillere bayıldım:-)))

Nane Şekeri dedi ki...

Boncugum bende oldum oldum dirildim bana sicramasinlar diye :)
Zuzucum Edward beni kandirmis .. bu osurma olayinda bu saglikli birsey biz Hollandalilar hep yapariz diye uhuhuu:(
Tatli cadim Kiyokim bende cok guldum olaylara
Nazkiz sit-com gibi bir olay bu :) insan alisinca cok guluyor uzulme benim icin canim ya :)