12 Eki 2007

Sobelendik !!!!

Gönderen Nane Şekeri zaman: Cuma, Ekim 12, 2007
Evet Nazkiz bizi sobeledi :)
Bu durumda sanirim ekli sorularin cevaplarini vermek durumundaymisiz olay budur degil mi Naz Kiz. Ben bu olayda yeniyim :) de

1) Hollanda'ya ait en çok sevdiğiniz 3 şey
*Peynir
**Yemyesil olmasi
***Insanlarin kapiyi siz gecene kadar suratinizin ortasina gecirmeyip tutmalari ve her ortamda tanisin tanimasin selam vermeleri

2) Taaa oralardan buraya ait en çok özlediğiniz 3 şey? (familya, dost yani insanlar dışında olsun lütfen; en çok yakınlarınızı özlüyorsunuzdur sanırım)
*Bagdat Caddesi
**Kuaforum Serdar ve Canan Ablam
***Istanbul

3) İki kültürlü bir yaşam içerisinde size en çok "ahh" dedirten şey nedir? (umarım fazla özel olmadı...)

* Fazla rahat olmalari (fizyolijik bu deyip) vapur dudugu gibi burunlarini silmeleri ornegin
** Yemek aliskanliklari ( hersey kizartiliyor bu memlekette) bir yemek kulturlerinin olmamasi
***Cimrilikleri(acayip derece de cimriler)

1 yorum:

Nazkız on 13 Ekim 2007 15:58 dedi ki...

Eveet nane şekeri, benim ilk sobeleyişim blog aleminde....
Ben de 1994'de Hollanda ziyaretimde en çok peynir olayına takılmıştım biliyormusun? Alkmaar'da peynir festivaline gitmiş idik hatta, Peynir Müzesi'ni filan gezmiş idik. İneklerinin besililiğinden galiba, inanılmaz leziz peynirleri var.

Cimrilik konusu şaşırttı beni, bilmiyordum vallahi cimri olduklarını bu milletin, cevapların için teşekkürler ve de buradan hepinize iyi bayramlar!!!

 

Nane Şekeri Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Gossip Celebrity