23 Ara 2007

Bayram,Noel yılbaşı üçlemesi

Benim hayatımda önemli günler: Birincisi Bayramlar(Çocukluğumda her bayram durumumuz ne olursa olsun yeni kıyafet.çorap alınırdı bizlere pürü pak giyinirdik önce Babaannemler sonra anneannemler ertesi gün sırasıyla tüm aile büyükleri gezilirdi sonra evde olurduk :) bize ziyarete gelirlerdi. Sanki bir vbütün yıl 3-4 güne sığdırılırmış gibi gelir bu rituelden sıkılırdık. Şimdi özeniyorum dersem yeridir).İkinci Yılbaşı (Bayılırdım yılbaşılarına. Beklerdim hevesle.O zamanlar sadece TRT nin olduğu ve TRT*2 nin açıldığı zamanlar (1984-1985) A*Ha Wham Europe gibi grupların evimize Ömer Karacan ın sayesinde girdiği dönemlerdi. evi süslerdik annem tüm marifetini döktürürdü. Zeytinyağlı dolmalar, et yemekleri börekler vs vs... Kuruyemişler alınır mutlaka Divan Pastanesinin Çikolatalı Pastası olur Kabak Tatlısı meyve vs vs.... Mide fesatı garanti idi takip eden 2 gün Yılbaşı gecesinin artanları yenirdi öyle diyim.Sonra dansöz olayı bir mitti gerçekten. Üçüncüsü ise doğum günleridir. Özenle hazırlanırım sevdiklerimin doğum gününe düşünür kafa patlatırım ne hazırlıyım ne yaparım diye aynı özenide beklerim :) ne feciyim dimi.
Şimdi hayatıma eşim sebebiyle Noel kutlamasıda girdi. Bugün alışveriş yaptık aklıma tüm bunlar geldi nerden nereye.

Bu bahane ile Herkesin Bayramını Kutlarım.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sen zaten öyle alış veriş falan da sevmevsinn. ::)))
tubi

Nane Şekeri dedi ki...

Yaaaa beni bilirsin