11 Ara 2007

Tahammülsüzlük

Dün trende eve dönerken düşündüm. Bu aralar ne kadar tahammülsüzüm herşeye sıkıyorum dişlerimi gereksiz herşeyii büyütüyorum sabırsızım biryandan hoşgörü gösteremiyorum eşime.Geçen haftadan beri kendisi evde hasta. Bildiğimiz grip ama bu kadar zamandır evde. İş doktorunu aramış adam telefondan sesin Perşembe günü işe başlarmışsın gibi geliyor dediğinden beri evde. Haliyle benim gibi salakımsı bir fedakarlıkla çalışan birine bu batıyor. Ama burda bu çok doğal sıradan hatta insanlar hasta olabilir iş gidemeyebilir. Bizde öyle miydi. Kaç kere yüksek ateşle burnumu çeke çeke beynim oyulurken işteydim. Sanırım şimdi buna bozuluyorum.
En ufak birşeyden tatsızlık çıkarabiliyorum off ya ben neden böyleyim

3 yorum:

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Dur dur nem seni neşelendiricem, yeni postumu yazıp yayınlıcam. Ne yazıkki resimler bir süre daha yok çünkü altuğlar kendi bilgisayarlarına atmışlar alcam en yakında

Sayfamı beğendin mi, bu aralar kendimi çok internet kurdu görüyorum, biri beni durdursun yahuuuu

kedi dedi ki...

Benim tespitleri de oku diğer açık blogdaki:)ve dişlerini sıkmaktan vazgeç:)

Nane Şekeri dedi ki...

Canım kardeşim didom sayfan çok sevimli olmuş bende seni kurt gördüm
Biyoniğim anacaım ben iyice şabalaklaştım reklamlardan sonra koptum... beni güldürdün ya çok saol bu arada herkese iyi bayramlar