7 Ara 2007

Düğün bahane bizim gurup şahane


İstanbul'a mi gittim dayak mi yedim bilemiyorum. Vakit azdi yerim dardi vs vs.... Öncelikle kiz kardesim in neden bizi geldigimiz gece misafir etmek zorunda kaldiginin haberini aldim. Gelmemizden 1 hafta once Anneanneme felç gelmis.(gecirmis mi denir tam olarak bilemedim) Önce konuşması ardından sol taraf işlevini yitirmiş.



Bir haftadır hastanedeymiş annem ve teyzem. Annemin tansiyon olmuş 18 yeni ilaç felan filan teyzem yorgun sinirler larç.Dayım ve yengem gene bir kabusta kısacası zor bir hafta gecirince kız kardesim onca işinin gücünün arasında .saolsun evini ve sofrasini actı. İnanilmaz döktürmüş. Lea bakıcısıdır kendisi Boranın Gürcü mutfağından birseyler yapmıştı.



Aldığım haberi sindirdikten sonra anneannemin konuşmasının geri geldiğini yürümeye basladigini halen sol kolunun işlevini kazanmakta olduğunu öğrendim Gata da yatıyordu ama haftasonu Dayım ve yengem cıkartacaklardı hastahaneden biraz soluklansin moral yerine gelsin diye.



Bora hastaydi maalesef grip.Şimdi benim çocuk yani "eşim" hasta.Alacağın olsun bora diyorum :) Kendisine anneleri" Bora yaaa Edward i hasta etmişsin" diyince kosarak gelip telefonu elinden aldi " Portakal suyu içsin Edvard" dedi :)



Gene dağıldım ... neyse efendim. Kankim Ayseyi biricik Hande mi ancak Cuma akşamı gorebilecektim.



Annem ve kız kardeşim Didi ile Cuma gunu alisveriş yaptık. Canisi kardesim bana Lush dan yilbasi hediyesi almisti. Cok begendim ertesi gun Aysecim ile kendim ziyaret edip talan ettim ortaligi :) ogrendim ki Hollanda'da varmis bu Lush.Müjde namı diğer Müjü kendisi benim biricik kuzenim olur okuldan çıkar çıkmaz kursu kırdı ki bu onun hayatta yapmadığı şeydir bizimle kafede buluştu.Çok özlemişim valla. Ertesi gün de teyzemle kaçamak buluştuk bir kahve içimine bana çok güzel bir kolye hediye etti kendisi yeni yıl için.



Saç baş manikür pedikür yapıldı insana benzedim valla :)



Bankada herkes "muhtesem olmuşsun " " ya ne güzelleşmişsin" gibisinden güzel sözler sarfedince iyice şımardım. Herkes en kısa zamanda bir kuaför ayarlamamı salık verdi de.... burası malum bakalim.Kocam aranmaya vaşladı kuaför bilmem valla onunda hoşuna gitti sanırsam.




Cumartesi kapidan boncuğuma merhaba dedim chrisi iyi büyütmüs valla.



Cumartesi enistemin kardesinin dugunune tam 2,5 saatte gidebildik. Allah her ikisinide mutlu etsin. Cok eglendik Edward la danslar felan .... Kocamla gurur duyuyorum



Bora simokini ile bir icim su idi. Keskin gozleri ile Didemi takip edip durdu.Arda ile ikisi dans ederken yakaladi basti cigligi ayriliiiin diye :) yok boyle bir olay



Pazar gunu kahvalti ve anneannemi gordum sonunda iyiydi kendisi ozlemisim...



Nezaman bebek dedi. oğlan olsun demez mi sanırsam beni gıcık etmeye calişıyorr.



Dönus huzünlü idi benim için ama tuhaf olan Istanbul u ozledim saniyordum ozledigim Bitanelerimmis... Istanbul degil Istanbul beni yoruyor artik onu anladim bu kisa kacamakta.



Nostalji olsun diye siyah beyaz ekliyorum dugun fotolarini





3 yorum:

Kiyoki dedi ki...

canım benim,az sonra eğitime gitmek üzere evden çıkıcam ,yazını görünce hemen okudum ,gerçekten resimler nostaljik olmuş,delimiyim neyim gözlerim doldu,özledim galiba hemen :))öpüyorum seni

Nane Şekeri dedi ki...

kızım senin şu eğitimler de bitmedi gitti :)

Esra dedi ki...

simdi okudum, cok cok gecmis olsun.
:-( Acil sifalar dilerim. Dugun fotolari da cok guzel.
Sevgiler