23 Ara 2007

Hırsızlık

Bir iki gündür endişe ile blog yazılarından tanıdığım Esra nın başına gelenleri endişe ile takip ediyorum. Açıkçası acayip sinirlerim gerildi. Bir insanın internette başına gelebilecek en berbat şey kimliğinin çalınması Esra ya burdan geçmiş olsun dileklerimi yeniden iletiyorum.
Açıkçası onun bu işin ucunu bırakmayıp bu kişiyi tespit etmeye çalışması ardından tüm sayfalarda ve tüm sitelerdeki resim ve içeriklerin kaldırılmasına yönelik yaptığı girişimler için onu tebrik ediyorum. Boşvermişlik yapıp bu olayın üstüne gitmeyen bir çok kişiyi tanıyorum. Misal ben. Benim resimlerim hayatım çalınmadı (bildiğim kadarı ile) ama benimde internet üzerinden taciz edildiğim günler çok uzak değil. Ben o kişi ile didişmek yerine sessiz kalmayı tercih ettim. Ama bu bile onu durdurmaya yetmemiş olacak ki yeniden hortladı. Bu da son derece yorucu bir olay. Zevkle girdiğim Facebook tan bile uzaklaştım bu kendini bilmez yüzünden geçen gün yine başka bir isimle gelmiş görünce sinirim hopladı. Tarz aynı. Acayip gıcık bir durum ama yine sustum eşime bile anlatmadım. Sanırım susmak bir yere kadar işe yarıyor. Bazen ayağa kalkıp bu işe son vermek için çaba göstermek gerek.
Tekrar geçmiş olsun Esracım ve umarım bu iğrenç olay seni bizlerden uzaklaştırmaz.

2 yorum:

Esra dedi ki...

Canim benim... cok sagol guzel yazin icin. Ben sizden uzaklasmadim, tam tersi gercek insanlar artik bana daha yakin. Sessiz kalmak asla cozum degil. Yilanin basini ezmek gerekiyor. Seni taciz eden kisiyi bulman artik cok kolay. Maillerini, yorumlarini, elindeki tum belgeleri al ve savciliga suc duyurusunda bulun. Ozellikle facebook bu konuda cok yardimci oluyor.
Sevgiler ve tacizsiz gunler.
Cok cok optum
Esra

Nane Şekeri dedi ki...

Sağol Esracım geri dönmene çok sevindim.