10 May 2008

Doğum Günü

Arkadaşlarım bloğumu ihmal ettiğimi söylediler de inanmamıştım. Evet son zamanlarda evde durmadığımdan araya tatillerin girmesi yazmama engel teşgil ettiler.
Olan biten o kadar çok olay ve yaşammışlıklarım var. Sanırım eşimin doğum gününden başlıyabilirim.Kendisi 20 Nisan'da 46 yaşına bastı. Evde çalışması olduğundan malum Banyo tadilatı,evde kalmayı tercih ettik. Bende annesi ve babasını davet ettim.
Kendisine pasta yaptım ve evet ilk kez şeker hamuru kullandım. Maalesef ihtiyacım olan şeker hamuru yeterli gelmediğinden fazla birşey yapılamadı :) Olsun denedim ve yine deneyeceğim.

Edward Doğum Günü 2008


Güzel bir sofra kurduğuma inanıyorum. Gerçekten uğraştım. Salatalar,pasta,et vs... eşimi mutlu edebildim :) Hediyesini de özenle seçtim. Kayınvaldem gene tuhaf laflar etti ama sabırım ben artık fazla kafama takmıyorum.

Hiç yorum yok: