14 Oca 2009

Ağacımız


Aile olduktan sonra Eindhoven'daki ilk Noelimizdi bu.Benimse üçüncü.Bu sefer ağacımızı 7 Aralık'ta köln'e gitmeden önce aldık. Çok güzel gösterişli bir ağaçtı.Hatta ucundan biraz kestik minnacık ama
Önce ışıklar ardından da süsler.Ağır ağır yerlerini aldılar. Bende kendimize bir aile geleneği başlattım her yeni Noel'de yeni bir süs alacağım ağacımıza.Bu sene ağaçları toplamıyacaklarını bizim belirlenen noktalara götürmemiz gerektiğini söylemeleri sebebi ile İstanbul dönüşü beni hoş bir sürpriz gibi karşıladı ağacımız. Bana kalsa hep kalsın ama Cumartesi gidiyor.

3 yorum:

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

İstanbuldaki partiyide yazsana bakim
O nefis partimizi

Nane Şekeri dedi ki...

Yazıcam kızım patlamasana ... öncesinde Noel yemeğim var

Chris'in Annesi dedi ki...

Cnm ben bayıldım bu ağaca :)