16 Oca 2009

İstanbul'dayım...

Başlığa aldırmayın... İstanbul daydım :) Hala orda olmak istediğimden öyle yazıverdim,mazur görün rica ederim.Kimi zama deliler gibi gülüp konuştuğumuz kimi zaman hüzünlü anlarımızla 2008 i uğurladık.
Kısaca sizlere İstanbul seferimizi anlatmak istiyorum.
Noel'in ertesi günü 27 Aralık 2008 Cumartesi uçucaktık. Çok sevdiğimiz kardeşlerimiz gibi olan (ne zaman tanıştığımız bir muamma ailelerimiz komşu bizlerde komşu çocuklarıydık) aile dostlarımızın küçük kızları evlendi tam da o akşam. Bizim ojinal plan uçağımız saat 18:00 de iniyor yedi gibi annemlerde oluruz giyinir yetişirizdi. Pegasus'un azizliği olup bir saat geçikince zamanla yarıştık ama ayağımızın tozu ile kendimizi düğün salonuna atmayı becerdik. (Bu arada bavula daha fazla hediye sokmak için uğraşırken bir takım eşyalarımı kenara koyup yanlış ayakkabı poşetimi almışım yanıma o da ayrı bir rezalet - İspanyol kalın ayakkabı modası geçmiş annem hemen o kadar güzel ayakkabın var giye giye bunu mu dedi haklı valla :) Ama oldu bir kere)Kimse bize dikkate etmez dedim ama millet oturmuş salon kapıya dönük gördüler valla. Birde katmerlisi çorabım kaçtığından kalın desenli çorabım olmasıydı herhalde. Ama herkesi gördüm. Gecenin en hoş olayı Halay çekiliyor eşim bizde girelim istedi. Ama daha yeni geldik felan fişman yemek yendi. Oyun havaları bir baktım benim ki kalktı piste girdi başladı dans etmeye mecburen eniştem ve erkek kardeşim yanlız kalmasın diye gitti artlarından da ben. Kendine o ufacık pistte yer açmış bizi de çağırıyor. Güzel bir geceydi.
Ertesi sabah bizim ufaklık geldi. Artık ufaklık diyemem büyümüş kuzum. Abi olmuş. Hediyelerle kendinden geçti.
Üzerinde Spider Man gece tulumu maskesi ile geldi. Kahvaltı için taze portakal suyunu heyecanla atılırken dökünce biraz moral bozuldu 'ben çıkıyorum kahvaltıdan'dedi. Sanki bir oyundaymış edasında. İngiltereden onun için getirdiğimiz Şövalye kıyafetine bayıldı.
Ahcı şapkası,krep tavası,krep kasesi,çırpıcı vs.. bayıldı duydum ertesi gün ailesine krepler yapmış Leia ablası ile.Ardından Edward ile wii oynadı (eşimin arasıra onu duymamazlığa gelmesinden şikayet etti ki eşim gece bana evet duymamazlığa geldim onun ayrı bir mii si olsun canım benim puanımı düşürüyor demez mi al burdan yak benim ki de koca çocuk :)
Elmo seyredildi.

Akşam kadim dostlarım Zeynep-David ve Ayşe-Müjü ile Victor Levi deydik. Güzel bir mekandı. Hoş bir akşam geçirdik.

Pazartesi günü kahvaltıdaydık.Ardından annem ve ben alışverişe Eşim eve Türkçe çalışmaya.
Mark & Spencer benim gibi şişko bir bayan için bir cennet. Çok cici şeyler aldım nede olsa bavulum bomboş Eindhoven da kaldı ya herşey :)
Akşam kardeşim bizi Köfteci Ramiz'de ağırladı.(Babam toplantıdan kaçamadığından Sahan planı iptal oldu)

Salı günü doktor randevularım vardı.
Akşam Go Mongo'daydık. Güzel bir başka akşamdı. Grup arkadaşlarımız (Annem,Teyzem,Müjde,Ayşe,Didom,Bora ve eşim)
Çarşamba günü son hediye alışverişleri için çıktım sokağa kuaföre felan eve geldim.
Akşam yemeği beraberce yedik sonra çil yavrusu gibi dağıldık. Biz yeni yıla kızkardeşim ve eniştemin tabi ki Borry nin evinde girdik.
Kuruyemişler içecekler felan derken. Ufak bir kaza oldu. Bende resimledim ev halkını. Merak etmeyin eniştem elinde elektrikli süpürge ile girmedi yeni yıla.
Bora hayatında ilk kez saat 12:00 ye kadar ayaktaydı coştukça coştu. ayşe ile kudurdular.
Resimler çekilde 2009 girmiştik bile.
Zamanın ne kadar hızlı aktığını düşündüm o an.

Yılın ilk günü geleneksel turumuzu yaptık.Kiyokim yine yanımdaydı :)

Yılın ikinci günü eşimleydim. Ortaköy gittik. Bir itiraf Ortaköye ilk kez gidişimdi.
Ardından tekne ile Kadıköy'e ordan Bağdat Caddesine ve tabiki klasik kebabçımız Tike ye gittik.

Cumartesi sabahtan eşimi yolcu ettik. Ben öğlenimi ve akşamımı kızlarla geçirdim.
Pazar film günüydü önce AROG ki ben beğendim.Annem bizi güveççide ağırladı. Enfes bir kağıt kebabı yedim.Akşam diğer grupla (Ayşe Müjde ve ben 3 şaşkoloz şemsiye ve berelerimizi unuttuk ayrı zamanlarda gidip teslim aldık adamlar demiştir salaklar) Issız Adam. Bu filmi de beğendim müziklerinide çok sevdim.Ağlamadım ama. Yılın ilk falını Müjdeciğime baktım. Bu arada İstanbul da fal da baktırdım. Ne demişler fala inanma falsız kalma.Ki çıkmaya başladı ne diyim artık.

Bir gecede Boncuğum bizi misafir etti. Doğum günü kutlamamı yaptık (Ben aslen 1 Şubat'lıyım ama İstanbul'da olamıyacağımdan).Ev yapımı pastam çok lezzetliydi. Teşekkürler Boncuğum. Tarif adaşıma aitmiş.

Chris ve Bora klasik vedalarını yaptılar 'ağlayarak' :) Bu resim bu vedadan çok önce çekildi.

Bana hediye edilen hırka tombul kol üstlerime olmadığından değiştirdim arkadaşlar aşağıda görebilirsiniz.
Not: Eşim kasten beni deniz anası gibi çekiyor gibime geliyor. :)

İstanbul'da sevindiğim en güzel şey muabbet kuşumun hala hayatta olması dile kolay 15 yıl (ki ömürleri 13 yıl deniliyor)
Kafasını çevirmeden yakaladığım bir pozu "tarzan" ın.

Sonra o gün geldi. Ben gene annemle,babamla,didomla ,teyzoşumla,müjümle,kiyokimle sarmaş dolaş oldum. Evime beni taşıyan uçakla oradan uzaklaşırken eşime yaklaşıyordum.
Hayat tuhaf birşey kuş misaliyiz. Bir orada bir burada :)